هشدار رفعتی به استقلالی‌ها در آستانه تقابل حساس با الغرافه

هشدار رفعتی به استقلالی‌ها در آستانه تقابل حساس با الغرافه

پایگاه خبری فوتبالی- داوود رفعتی هشدار ویژه‌ای به هواداران استقلال در فاصله یک هفته مانده به تقابل تیم‌شان با الغرافه قطر را داد.

به گزارش فوتبالی، استقلال بعد از اینکه دو سال در اخذ مجوز حرفه‌ای ناکام بود بالاخره در فصل پیش روی در رقابت‌های آسیایی حاضر خواهد بود و در لیگ نخبگان به مصاف رقبای پرقدرت خود می‌رود. 

آبی‌ها در شرایطی باید لیگ نخبگان را آغاز کنند که ورزشگاه آزادی همچنان درحال بازسازی است و عملا تا ماه‌های پیش روی در دسترس نخواهد بود و به همین خاطر در ورزشگاه شهدای شهرقدس کار خود را در این مسابقات آغاز می‌کنند و هفته آینده به مصاف الغرافه قطر می‌روند. حتی ممکن است که استقلال چند بازی دیگری که در لیگ نخبگان میزبان است را در همین ورزشگاه برگزار کند!

با این وجود نگرانی‌های زیادی درباره برگزاری بازی استقلال و الغرافه در این ورزشگاه وجود دارد؛ به هرحال ورزشگاه شهدای شهرقدس تاکنون میزبان هیچ مسابقه آسیایی نبوده و حتی تا پیش از برگزاری لیگ بیست و چهارم، چند فصلی می‌شد که مورد استفاده تیم‌های لیگ برتری هم قرار نمی‌گرفت! 

در این میان داوود رفعتی، دبیر کارگروه استانداردسازی ورزشگاه‌های کشور در گفت و گوی تازه خود با برنامه فوتبال برتر هشدار بسیار مهمی به هواداران استقلال در فاصله تنها 6 روز به برگزاری مسابقه تیم‌شان با الغرافه قطر داد " اگر بیش از 8 هزار و 500 نفر وارد ورزشگاه شهر قدس شوند و یا به عبارتی بیش از این تعداد بلیتی در نظر گرفته شود استقلال از برگزاری مسابقه آسیایی در خانه‌اش محروم خواهد شد!" 

حالا باید ببینیم که استقلال می‌تواند به خوبی از الغرافه میزبانی کند و بدون هیچ مشکلی این مسابقه مهم را برگزار کند؟ فعلا از دو بازی قبلی بین‌المللی که در فصل جاری برگزار کرده‌ایم آزمون قبولی نگرفته‌ایم!

9098