جملات گلایه آمیز خطیر از نکونام؛ از جملات نکونام بیشتر از برکناری خودم ناراحت شدم!

جملات گلایه آمیز خطیر از نکونام؛ از جملات نکونام بیشتر از برکناری خودم ناراحت شدم!

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر عامل سابق باشگاه استقلال درباره روزی که از سمتش در این باشگاه برکنار شد توضیحاتی داد.

به گزارش فوتبالی، برنامه امشب فوتبال برتر میزبان 3 تن از مدیران باشگاه استقلال بود. سید کاظم اولیایی، امیر حسین فتحی و علی خطیر در این برنامه درباره مشکلات این باشگاه در سال‌های اخیر صحبت کردند.

وقتی نوبت به علی خطیر رسید او علیرغم همه مشکلات و اختلافاتی که با جواد نکونام داشت در ماجراهای اخیر و اختلافاتی که بین نکونام و احمد شهریاری رییس هیات مدیره باشگاه استقلال به وجود آمده است حسابی از شهریاری انتقاد کرد.

اما در بین صحبت‌هایش یک گلایه هم از جواد نکونام کرد و گفت: «واقعیت این است که من از برکناری خودم در هفته‌های پایانی لیگ برتر خیلی ناراحت نشدم اما از حرفی که آقای نکونام درباره برکناری من زد خیلی ناراحت شدم. 

خبر برکناری علی خطیر از مدیر عاملی باشگاه استقلال زمانی منتشر شد که هواپیمای حامل بازیکنان استقلال در حال بازگشت از تبریز به سمت تهران بود.  اما پس از فرود هواپیمای کاروان تیم در فرودگاه مهرآباد بود که جواد نکونام و دیگر اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم از این موضوع خبردار شدند.

نکونام هم درباره این اتفاق در جملاتی عجیب و غریب گفت: «امروز یک روز به یادماندنی برای باشگاه استقلال خواهد بود. شاید هم یک هفته به یادماندنی. بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس، اتفاق مهم دیگری نیز با درایت آقای دکتر علی عسگری و مهندس شهریاری برای استقلال رقم خورد و تصور می‌کنم از امشب استقلال به ساحل آرامش خواهد رسید.»

1359