آرامش پس از طوفان؛ شهریاری با نکونام دست داد!

آرامش پس از طوفان؛ شهریاری با نکونام دست داد!

پایگاه خبری فوتبالی- بعد از 10 روز پر از تنش مدیران باشگاه استقلال به محل تمرین این تیم رفتند و از سرمربی‌شان حمایت کردند.

به گزارش فوتبالی، درست فردای روزی که هیات مدیره استقلال تصمیم به ابقای جواد نکونام روی نیمکت این تیم گرفت مدیران این باشگاه به محل تمرین استقلال رفتند و بازی تدارکاتی تیم‌شان را مقابل گل گهر سیرجان تماشا کنند. 

احمد شهریاری رئیس هیات مدیره و نماینده هلدینگ در باشگاه استقلال و همچنین مصطفی کارخانه عضو هیات مدیره استقلال کسانی بودند که به محل تمرین این تیم رفتند و آن طور که رسانه رسمی باشگاه استقلال نوشته است، ضمن دیدار و گفت‌وگو با جواد نکونام، حمایت خود و هیات مدیره را از او اعلام داشتند تا به شایعات پیرامون استقلال پایان دهند!

این اتفاق پس از حدود 10 روز پر از خبر و حاشیه و جنجال پیرامون باشگاه استقلال رخ داد. روزهایی که در آن مدیران باشگاه استقلال با چند مربی مذاکره کردند اما با هیچ کدام به توافق نرسیدند.

ماجرا آنقدر روشن و واضح بود که جواد نکونام در یک مصاحبه توفانی حسابی از مدیران باشگاه استقلال گلایه کرد و گفت اگر می‌خواهند او را برکنار کنند صادقانه به خود او بگویند!

پس می‌شود نوشت که ماجرا به قول رسانه رسمی باشگاه استقلال صرفا شایعه و جنجال نبوده است. اما هر چه که بود به دلیل نزدیکی زمان مسابقه با الغرافه قطر در لیگ نخبگان آسیا مدیران استقلال ترجیح دادند از نکونام حمایت کنند. 


1359