واکنش نیمار به احتمال دوری از میادین تا 2025

واکنش نیمار به احتمال دوری از میادین تا 2025

پایگاه خبری فوتبالی - نیمار با پیامی تحت عنوان "کار در سکوت" به ادعاها در مورد به تعویق افتادن بازگشتش به میادین تا سال 2025 واکنش نشان داد. 

به گزارش فوتبالی، ملی پوش برزیلی بیش از یازده ماه است که از میادین دور است چرا که در بازیهای راهیابی به جام جهانی در اردوی برزیل دچار مصدومیت شد و از آن زمان مسیری طولانی را برای بازگشت به میادین فوتبال طی کرده است. 

این بازیکن 32 ساله سال گذشته با 90 میلیون یورو از پی اس جی به الهلال پیوست اما بعد از پنج بازی و یک گل دچار مصدومیت شد و نتوانسته پاسخ اعتماد باشگاه عربستانی به خودش را بدهد. 

برخی رسانه ها مدعی شده اند که نیمار حالا حالاها به میادین باز نمی گردد و بازگشتش به فوتبال به سال 2025 موکول شده آن هم در حالی که قراردادش با الهلال در تابستان سال آینده به اتمام می رسد. در واقع به نظر می رسد که خرید نیمار برای باشگاه عربستانی به یک فاجعه تمام عیار تبدیل شده است. 

نیمار در واکنش به شایعات، تصویری از خودش در سالن بدنسازی منتشر کرده است و در توصیف آن نوشته است :" کار در سکوت. ناامید نشوید." 

روند ریکاوری نیمار نیز در ماه های اخیر مورد بحث بوده است چرا که الهلالی ها معتقد بودند که او به جای ریکاوری، مدت زیادی را به تفریح در برزیل پرداخته است.

4125