تقابل با امارات در شهریور؛ خوب اما خطرناک!

تقابل با امارات در شهریور؛ خوب اما خطرناک!

پایگاه خبری فوتبالی- ایران در هفته دوم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا باید به مصاف امارات برود.

به گزارش فوتبالی، این دیدار که هفدهمین تقابل ما با تیم ملی امارات خواهد بود به میزبانی این کشور و در ورزشگاه هزاع بن زاید شهر العین برگزار خواهد شد و ملی‌پوشان در گام دوم باید به مصاف یکی از غول‌های گروه اول بروند. البته که گروه اول در مقایسه با سایر گروه‌ها چندان حریف سخت و پرچالشی برای ما نخواهد داشت اما، سبک بازی تیم ملی ایران در بازی قبلی در مقابل قرقیزستان و برد سه بر یک تیم ملی امارات در مقابل قطر قهرمان جام ملت‌های آسیا، تا حدود زیادی طرفداران فوتبال در ایران را دچار نگرانی کرده است.

آمار مسابقات امارات و ایران نشان از برتری یوزهای پارسی دارد. تیم ملی ما در 16 مسابقه قبلی، تنها یک بار به امارات باخته و دو بازی به تساوی رسیده و در 13 مسابقه دیگر به پیروزی رسیده است. از نکات جالب توجه در مورد مسابقات ایران و امارات اما باید به این نکته اشاره کرد که تا به امروز دیدارهای این دو تیم در شهریور ماه با داشتن برنده به پایان رسیده و هرگز مساوی نشده است. در 3 دیداری که در این ماه برگزار شده دو پیروزی برای ایران و یک پیروزی برای امارات ثبت شده تا تنها باخت ما در مقابل امارات در شهریور ماه بوده باشد. همچنین در این 3 بازی، 6 گل زده، 3 گل خورده و 2 کلین شیت برای تیم ملی ما به ثبت رسیده است. البته تمامی این 3 بازی نیز دوستانه بوده و برای اولین بار یک رقابت رسمی بین ایران و امارات در ماه آخر تابستان برگزار می‌شود.

قضاوت این دیدار را نیز کیم جونگ هیوک کره‌ای بر عهده دارد. داوری که با قضاوت او هرگز نباخته‌ایم و امیدواریم این روند ادامه‌دار باشد و در انتهای بازی، 3 امتیاز این مسابقه به اندوخته تیم ملی ایران واریز شود.

7899