دومین نماینده اصفهان در لیگ برتر فوتبال زنان؛ خرید های تازه تام برای شروع لیگ برتر

دومین نماینده اصفهان در لیگ برتر فوتبال زنان؛ خرید های تازه تام برای شروع لیگ برتر

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتبال زنان تام اصفهان که سال گذشته قهرمان لیگ دسته اول فوتبال زنان شد، این روز ها در تلاش است تا تیم خوبی را روانه مسابقات لیگ برتر فوتبال زنان کند.

به گزارش فوتبالی، اصفهانی پس از چند سال که با یک نماینده یعنی سپاهان در لیگ برتر فوتبال زنان حضور داشتند، در این فصل قرار است با دو تیم پای به این مسابقات بگذارند. تیم فوتبال زنان تام اصفهان سال گذشته توانست با قهرمانی در لیگ دسته اول فوتبال زنان مجوز حضور در لیگ برتر را کسب کند و حالا باید خود را برای جدال با حریفان مطرح لیگ برتری آماده کند.

تامی ها برای فصل جدید دست به تغییر در کادر فنی نزدند و فرزانه نصری به عنوان سرمربی و میترا منصوری هم به عنوان مربی قرار است در این فصل هم هدایت این تیم را برعهده داشته باشند. از طرفی الهه سامانیان هم که سابقه درخشانی در فوتبال زنان به خصوص در تیم سپاهان را دارد به عنوان مدیر این تیم معرفی شد.

باشگاه تام برای تقویت تیم خود هم به سراغ چند بازیکن رفته که تا الان چهار نفر از آنها را معرفی کرده است. سمیرا محمودپور، هلاله عبدالهی، زهرا مسعودی و الهه عباسی چهار بازیکنی هستند که تا این لحظه به تیم فوتبال تام پیوسته اند. در روز های اخیر قرارداد چند بازیکن از جمله، مهناز رضازاده، زینب شاطری، ساناز حیدری و خدیجه محمدی هم تمدید شده است تا فرزانه نصری توانسته باشد تا این لحظه بازیکنان مهمش را در تیم نگه دارد. قرار است در روزهای آینده چند بازیکن دیگر هم به تیم فوتبال تام اضافه شود تا این تیم با قدرت کامل وارد لیگ شود.

تاریخ برگزاری دقیق لیگ همچنان نامشخص است اما طبق پیش بینی ها اواخر مهر یا اوایل آبان برگزار می شود.

6001