آنتونی در نزدیک درب های خروج از الدترافورد

آنتونی در نزدیک درب های خروج از الدترافورد

پایگاه خبری فوتبالی- آنتونی، وینگر برزیلی منچستر یونایتد که در سال‌های اخیر نتوانسته به انتظارات باشگاه و هواداران پاسخ دهد، به دنبال خروج از اولدترافورد است و به نظر می‌رسد که ممکن است آخرین بازی خود را برای این باشگاه انجام داده باشد. 

به گزارش فوتبالی، طبق خبر نشریه سان، فنرباغچه با سرمربیگری ژوزه مورینیو در حال حاضر بهترین شانس را برای جذب این بازیکن دارد، اما باشگاه‌های دیگری همچون آژاکس، تیم سابق آنتونی، و همچنین تیم‌هایی از اسپانیا، فرانسه و عربستان نیز وضعیت او را زیر نظر دارند. آنتونی که دو سال پیش با مبلغ ۸۵.۵ میلیون پوند به منچستر یونایتد پیوست و قراردادی پنج‌ساله به ارزش ۲۰۰ هزار پوند در هفته امضا کرد، نتوانسته به خوبی با شرایط در این باشگاه سازگار شود. او تا کنون تنها یک دقیقه در این فصل لیگ برتر برای تیم خود بازی کرده است و در رقابت برای حضور در ترکیب اصلی، پشت سر بازیکنانی همچون مارکوس رشفورد، آلخاندرو گارناچو و آماد دیالو قرار گرفته است. با این حال، خروج جیدون سانچو از باشگاه ممکن است تا حدی فرصت‌های بیشتری برای آنتونی فراهم کند.

با توجه به اینکه پنجره نقل و انتقالات ترکیه تا روز جمعه باز است، احتمال زیادی برای تکمیل انتقال قرضی آنتونی وجود دارد، اما هرگونه انتقال دائمی احتمالا تا تابستان آینده به تعویق خواهد افتاد. آنتونی تا کنون ۸۳ بازی برای منچستر یونایتد انجام داده و ۱۱ گل به ثمر رسانده است، اما به نظر می‌رسد که دوران حضور او در این باشگاه به پایان خود نزدیک شده است.

۱۰۰۹