منچستریونایتد و آرسنال در پی جذب ستاره لهستانی فنرباغچه

منچستریونایتد و آرسنال در پی جذب ستاره لهستانی فنرباغچه

پایگاه خبری فوتبالی- منچستریونایتد و آرسنال به دنبال جذب سباستین شیمانسکی هستند.

به گزارش فوتبالی، به نقل از نشریه تیم تاک، دو باشگاه انگلیسی، یعنی منچستریونایتد و آرسنال عملکرد سباستین شیمانسکی، ستاره لهستانی فنرباغچه را زیر نظر دارند. آن‌ها می‌خواهند در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان 2024، برای خرید این بازیکن اقدام کنند.

پیش از این رسانه ترکی آکسام مدعی شده بود که تاتنهام مشتاق به خرید سباستین شیمانسکی، هافبک خلاق فنبرباغچه در ماه ژانویه است. آکسام گزارش داد که سران اسپرز در حال تلاش برای دستیابی به توافق با فنرباغچه بودند تا جادوگر لهستانی را به تیم خود برای نیم‌فصل دوم اضافه کنند. پستکوگلو می‌خواست با اضافه کردن یک هافبک دیگر به تیم خود، رقابت را در این پست بیشتر کند. اما در نهایت، این انتقال نهایی نشد و تاتنهام موفق به جذب شیمانسکی نشد تا حالا دو تیم انگلیسی دیگر خواهان جذب او باشند.
 
نشریه آکسام همچنین ادعا کرد که فنرباغچه مبلغ حداقل 35 میلیون یورو برای ستاره 24 ساله طلب خواهد کرد.

مدیران منچستریونایتد به دنبال بازیکنی هستند که خلاقیت تیمشان را بالا ببرد و سباستین شیمانسکی، می‌‎تواند گزینه جذابی برای آن‌ها باشد. او در این فصل 12 گل و 14 پاس گل در تمام رقابت‌ها به ثبت رسانده و می‌تواند حلقه گم‌شده خط هافبک شیاطین سرخ باشد.

در کنار منچستریونایتد، آرسنال نیز خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن است. هر دو باشگاه توانایی مالی برای به خدمت گرفتن ستاره لهستانی فنرباغچه را دارند، اما از آنجایی که توپچی‌ها شانس بیشتری برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دارند، شاید بتوان گفت مقصد جذاب‌تری برای این بازیکن هستند.

1428