فوری؛ با عدم پیگیری هلدینگ و باشگاه؛ حضور ریکاردو ساپینتو در استقلال منتفی شد!

فوری؛ با عدم پیگیری هلدینگ و باشگاه؛ حضور ریکاردو ساپینتو در استقلال منتفی شد!

پایگاه خبری فوتبالی- آنطور که فوتبالی با خبر شده پرونده حضور دوباره ریکاردو ساپینتو در استقلال، بسته شد و او به ایران بازنمی‌گردد.

به گزارش فوتبالی، همه می دانند باشگاه استقلال و مدیران هلدینگ خلیج فارس دیگر علاقه‌ای به ادامه همکاری با جواد نکونام ندارند و مدتی است به‌دنبال جانشین او می‌گردند و در این راستا نام‌های زیادی پیرامون باشگاه استقلال شنیده شده است اما داستان اینجاست که آنها توانایی برکنار کردن جواد نکونام را ندارند.

پتف جدی‌ترین گزینه مدیران آبی برای جانشینی نکونام بود اما درنهایت فشار هواداران باعث شد حضور این سرمربی در ایران منتفی شود و فرشید هاشم سمیعی برای هدایت استقلال به ریکاردو ساپینتو جدی‌تر فکر کند.

مدیرعامل استقلال از چند روز پیش در طی تماس‌هایی با ریکاردو ساپینتو ارتباط برقرار کرد و از او خواست بار دیگر سکان هدایت آبی‌ها را در دست بگیرد، سرمربی پرتغالی ابتدا به مدیران استقلال چراغ سبز نشان داد اما حالا طی آخرین اخبار موثق، او دیگر به ایران برنمی‌گردد.

ایجنت ساپینتو هم در مصاحبه‌ای تاکید کرده بود ابتدا باید استقلال مطالبات گذشته را پرداخت کند و سپس به‌شکل جدی بر سر میز مذاکره بنشیند. مطالباتی که البته حق ساپینتوست. البته او همه چیز را به ساپینتو می‌سپارد. ساپینتو هم در تماس با ایجنتش از بازگشت به استقلال استقبال می‌کند.

طبق شنیده‌های موثق و در آخرین مذاکرات، ساپینتو از پرداخت فوری مطالباتش هم منصرف می شود و برای بازگشت به ایران و استقلال اعلام آمادگی می کند.

اما از صبح دیروز باشگاه استقلال دیگر پیگیر شرایط ریکاردو ساپینتو نشد و در حالیکه ساپینتو منتظر تماس نمایندگان استقلال و هلدینگ بود اما کسی با او تماس نگرفت تا حتی ساپینتو دلخور هم بشود. 

این اتفاقات نشان می‌دهد مذاکرات استقلال و ساپینتد به بن‌بست رسیده است. شنیده شده ریکاردو ساپینتو از مدیران فعلی باشگاه استقلال دلخور است و برای همین اعلام کرده به ایران برنمی‌گردد.

 اکنون در آستانه دیدار استقلال و الغرافه آینده نیمکت استقلال مشخص نیست و باید دید آیا آبی‌ها با نکونام در این مسابقه حاضر می‌شوند یا یک سرمربی جدید برای استقلال انتخاب خواهد شد.

البته تجربه این چند روز نشان داده مدیران فعلی هلدینگ و باشگاه استقلال، توانایی گرفتن یک تصمیم قاطع و برکناری نکونام را علیرغم موافقت هواداران ندارند. چه برسد که برای نکونام، جانشین خارجی بیاورند!

۵۷۹۳