هاشمی‌نسب به دور از هیاهوی استقلال در آبادان دیده شد! (عکس)

هاشمی‌نسب به دور از هیاهوی استقلال در آبادان دیده شد! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - مربی خبرساز فصل گذشته استقلال در تمرینات صنعت نفت آبادان حضور پیدا کرد.

به گزارش فوتبالی، مهدی هاشمی‌نسب حتی در دوران مربیگری هم چهره‌ای خبرساز است. دستیار فصل گذشته جواد نکونام در استقلال که این فصل ماجراهای زیادی با این باشگاه داشته و با صحبت هایی که در پلتفرم کلاب هاوس انجام داده بود، مشخص بود از دست نکونام بسیار دلخور است و به نوعی این سرمربی را هم در عدم حضورش در کادرفنی این فصل آبی‌ها مقصر می‌داند.

باراین وجود جواد نکو‌نام در صحبتهای دیشب خود، هاشمی‌نسب را بزرگتر و رفیق خود خواند و گفت که به او اطلاعات غلط داده‌اند و به نوعی اتفاقات افتاده برای این مربی خبرساز را به پای فرشید سمیعی، مدیرعامل استقلال نوشت.

با این وجود شاید جالب باشد بدانید که مربی خبرساز سابق آبی‌ها به دور از هیاهوی کنونی استقلال و در شرایطی که هنوز تکلیف نیمکت این تیم به طور قطعی مشخص نشده، در شهر آبادان حضور دارد و دیروز تمرین تیم صنعت نفت را به تماشا نشسته است!

رسانه رسمی صنعت نفت آبادان با انتشار تصاویری از مهدی هاشمی‌نسب، از حضور این پیشکسوت آبادانی در تمرین تیم خود خبر داده است. طبق اعلام صنعت نفتی‌ها، هاشمی‌نسب با بازیکنان و کادرفنی برزیلی‌ها گفت و‌ گو کرده و از مجموعه صنعت نفت خواسته با قدرت لیگ یک را آغاز کنند و برای صعود به لیگ برتر تمام توان خود را بگذارند.

1997