پشت پرده منتفی شدن حضور مهرداد محمدی در پرسپولیس؛ گاریدو او را نخواست!

پشت پرده منتفی شدن حضور مهرداد محمدی در پرسپولیس؛ گاریدو او را نخواست!

پایگاه خبری فوتبالی- ستاره استقلال در آستانه عقد قرارداد پرسپولیس قرار داشت که لحظه آخر این اتفاق منتفی شد.

به گزارش فوتبالی، استقلال برای ثبت قرارداد گوستاوو بلانکو در سازمان لیگ با یک مشکل جدی مواجه شد و برای رفع آن، بالاجبار قرارداد مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان را فسخ کرد. پیش از بازی با استقلال خوزستان بود که محمدحسین میثاقی در برنامه فوتبال برتر خبر از فسخ قرارداد محمدی داد اما باز هم مدیریت استقلال نتوانست قرارداد مهاجم آرژانتینی را ثبت کند و نفر بعدی که فدای بلانکو شد، آرمین سهرابیان بود.

مهرداد محمدی در فصل گذشته بهترین گلزن استقلالی‌ها بود و البته پس از آخرین بازی لیگ برتر، محمدی مصاحبه تند و تیزی انجام داد که باعث شد از سوی کمیته انضباطی 6 جلسه محروم شود و اکنون با توجه به حواشی رخ داده، هنوز 5 جلسه از محرومیت محمدی باقی مانده است.

پایگاه خبری فوتبالی به‌عنوان اولین رسانه خبر از مذاکرات پرسپولیس با مهرداد محمدی داد اما در لحظات آخر اتفاقی افتاد که این انتقال جنجالی منتفی شد. میلاد محمدی چندین بار با برادر خود جهت پیوستن به جمع قرمزهای تهران صحبت کرد و درنهایت مهرداد راضی به این انتقال شد. میلاد خیلی دوست داشت بار دیگر با برادر خود هم‌تیمی شود اما درنهایت این اتفاق رخ نداد.

قرار بود روز گذشته قرارداد محمدی با پرسپولیس نهایی شود و تقریبا تمام کارهای آن انجام شده بود اما در لحظه آخر خوان کارلوس گاریدو تصمیم خود را تغییر داد و مهرداد که نه راه پس داشت و نه راه پیش قرارداد جدیدی با استقلال امضا کرد و اکنون منتظر است این قرارداد در سازمان لیگ به ثبت برسد.

گاریدو به رضا درویش اعلام کرد سبک بازی مهرداد محمدی به کار پرسپولیس نمی‌آید و برای همین مدیرعامل قرمزها از جذب این بازیکن منصرف شد. تنها چند روز تا ارسال نهایی لیست آسیایی پرسپولیس زمان باقی مانده و هنوز سرنوشت وینگر و مهاجم نوک قهرمان لیگ مشخص نیست و باید دید درنهایت درویش از چه بازیکنی به‌عنوان جدیدترین خرید پرسپولیس رونمایی می‌کند.

5793