اختصاصی/ ایویلو پتف همچنان در استانبول؛ مذاکرات با استقلال ادامه دارد؟

اختصاصی/ ایویلو پتف همچنان در استانبول؛ مذاکرات با استقلال ادامه دارد؟

پایگاه خبری فوتبالی- گزینه پر سر و صدای بلغاری استقلال برای جانشینی جواد نکونام هنوز در ترکیه حضور دارد.

به گزارش فوتبالی، جواد نکونام به پایان خود در استقلال رسیده است و مدیران این باشگاه به‌دنبال جانشین نکونام هستند.

استقلال در هفته سوم لیگ برتر مقابل استقلال خوزستان شکست خورد و به هیچ‌وجه بازی جذابی انجام نداد، همین موضوع باعث شد هواداران استقلال به‌سرعت در فضای مجازی خواهان اخراج جواد نکونام شوند و هلدینگ هم خیلی زود تصمیم نهایی خود در مورد جواد را گرفت.

هلدینگ خلیج فارس علاقه‌ای به ادامه همکاری با جواد نکونام ندارد و هر زمان که جانشین این سرمربی به‌شکل قطعی مشخص شود، خبر رسمی اخراج نکونام از سوی رسانه رسمی باشگاه منتشر خواهد شد. 

جدی‌ترین جانشین جواد، کسی نبود جز ایویلو پتف؛ این سرمربی بلغارستانی در آستانه حضور در ایران قرار داشت که ناگهان هلدینگ و فرشید سمیعی به او اعلام کردند فعلا دست نگه دارد.

طبق اخباری که به فوتبالی رسیده است، پتف که اکنون در استانبول حضور دارد، به‌ دلیل فشار زیاد هواداران استقلال هنوز وارد ایران نشده و داستان زمانی جالب می‌شود که ظاهرا حضور این سرمربی روی نیمکت استقلال هنوز کاملا منتفی نشده است.

فرشید سمیعی به پتف اعلام کرده فعلا در ترکیه حضور داشته باشد تا مدیریت باشگاه بررسی‌های لازم را انجام دهد. پتف روز گذشته از هتل محل اقامت به سمت فرودگاه رفت و سپس به او اعلام شد به محل اقامت خود برگردد و فعلا صبر کند.

طبق شنیده‌ها باشگاه استقلال برای این سرمربی پیش‌قرارداد ارسال کرده و در صورتی که میلی به همکاری با او نداشته باشد، باید مبلغ 300 هزار دلار به‌عنوان غرامت به پتف پرداخت شود. باید منتظر ماند و دید نتیجه حضور این سرمربی بلغار در ترکیه چه خواهد شد و آیا همکاری او با استقلال، واقعا منتفی شده یا نه و اینکه ماجرای غرمت چقدر صحت دارد.

۵۷۹۳