تلاش مدیران منچسترسیتی برای حفظ گواردیولا

تلاش مدیران منچسترسیتی برای حفظ گواردیولا

پایگاه خبری فوتبالی- مدیران منچسترسیتی همه تلاش خود را به کار بسته‌اند تا پپ گواردیولا را برای ماندن در منچسترسیتی متقاعد کنند.

به گزارش فوتبالی، یکی از موفق‎‌ترین تیم‌های چند فصل اخیر فوتبال اروپا، منچسترسیتی بوده است. تیمی که در لیگ برتر انگلیس سلطه کامل دارد و در لیگ قهرمانان اروپا هم همواره در قامت یک مدعی ظاهر شد. بدون شک در راس این موفقیت‌ها یک نام قرار گرفته است، یعنی پپ گواردیولا. سرمربی باتجربه و کارکشته اسپانیایی که توانست منچسترسیتی را به یکی از قدرت‌های بلامنازع در دنیای فوتبال تبدیل کند.

اما به نظر می‌رسد که این سرمربی سال‌های آخر دوران حضورش در منچسترسیتی را پشت سر می‌گذارد. در تابستان سال 2025 تیم ملی انگلیس برای به خدمت گرفتن او تلاش خواهد کرد. همچنین گفته می‌شود بایرن مونیخ هم سعی دارد گواردیولا را دوباره به فوتبال آلمان برگرداند و همین موضوع می‌تواند کار را برای مدیران منچسترسیتی دشوار کند.

به نقل از سایمون مولوک، شیخ منصور، مالک منچسترسیتی به خلدون مبارک، یکی از مدیران این باشگاه اعلام کرده است که از حالا عملیات تمدید قرارداد گواردیولا را آغاز کرده است. گفته می‌شود سران منچسترسیتی تمام تلاش خود را می‌کنند تا گواردیولا در همین تیم بماند.

هرچند گفته می‌شود حتی اگر گواردیولا برود، باز هم منچسترسیتی در تابستان سال آینده بودجه 300 میلیون پوندی در اختیار سرمربی بعدی خواهد گذاشت، این یعنی جانشین گواردیولا می‌تواند بهترین بازیکنان جهان را جذب کند.

1428