منچسترسیتی به دنبال تمدید قرارداد ستاره 20 ساله خود

منچسترسیتی به دنبال تمدید قرارداد ستاره 20 ساله خود

پایگاه خبری فوتبالی- مدیران منچسترسیتی به دنبال تمدید قرارداد اسکار باب، ستاره 20 ساله تیم خود هستند.

به گزارش فوتبالی، باشگاه منچسترسیتی در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به محصولات آکادمی خود داشته و فیل فودن را باید بهترین بازیکن پرورش‌یافته در این آکادمی دانست. ریکو لوییس و کول پالمر نیز از دیگر محصولات تیم‌های پایه منچسترسیتی هستند. آن‌ها حالا قصد دارند به اسکار باب پیشنهاد تمدید قرارداد بدهند. رسانه‌ها مدعی شده‌اند منچسترسیتی در حال آماده شدن برای بستن قرارداد جدید با اسکار باب است.

طبق گزارش نشریه انگلیسی دیلی میل، سیتیزن‌ها قرار است قراردادی جدید به این بازیکن 20 ساله پیشنهاد دهند. آن‌ها قصد دارند دستمزد باب را در قرارداد جدید افزایش دهند.

اسکار باب در تابستان 2023 به توصیه مدیر ورزشی باشگاه وارد تیم اصلی شد. او یکی از بازیکنانی است که مدیران باشگاه بر روی او حساب باز کرده‌اند و او را یکی از مهره‌های کلیدی آینده تیم خود می‌دانند.

این بازیکن 20 ساله در ماه گذشته موفق شد مقابل نیوکاسل گلزنی کند. گل اسکار باب به کلاغ‌ها نامزد بهترین گل ماه لیگ برتر انگلیس هم شد تا نام این بازیکن بیش از پیش بر سر زبان‌ها بیافتد.

قرارداد فعلی باب با منچسترسیتی در سال 2026 به پایان می‌رسد و سیتیزن‌ها قصد دارند با ارائه پیشنهاد تمدید، او را در تیم خود حفظ کنند. باب در این فصل در 16 بازی در تمامی رقابت‌ها دو گل به ثمر رسانده و دو پاس گل به ثبت رسانده است. پپ گواردیولا نشان داده توجه ویژه‌ای به محصولات آکادمی باشگاه دارد و این می‌تواند خبر امیدوارکننده‌ای برای باب باشد.

1428