خبر عجیب یک روزنامه ورزشی؛ یک مربی ایرانی موقتا جانشین نکونام خواهد شد!

خبر عجیب یک روزنامه ورزشی؛ یک مربی ایرانی موقتا جانشین نکونام خواهد شد!

پایگاه خبری فوتبالی- یکی از روزنامه‌های ورزشی مدعی شده است که احتمالا به زودی یک مربی ایرانی موقتا سرمربی استقلال خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، بعد از شکست هفته گذشته استقلال مقابل استقلال خوزستان زمزمه برکناری جواد نکونام مطرح شد و حالا همه می‌دانند که هلدینگ خلیج فارس به عنوان مالک این باشگاه قصد دارد نکونام را برکنار و یک سرمربی جدید را برای این تیم معرفی کند.

گزینه اول جانشینی نکونام کسی نبود جز فرهاد مجیدی. اما برخلاف توافق اولیه، مذاکرات نهایی خوب پیش نرفت و پس از آن بود که نام چند سرمربی خارجی مطرح شد. اما روزنامه گل یک خبر عجیب را منتشر کرده است. 

این روزنامه خبر داده است که بعد از مصاحبه‌های جنجالی و تند نکونام علیه مدیران و مالکان استقلال در دو شب اخیر، تصمیم‌گیرندگان امر در برکناری جواد به اجماع و نتیجه قطعی رسیده‌اند و حکم اخراج وی تا قبل از تمرین امروز (یکشنبه) صادر خواهد شد.

تا اینجای خبر چیز عجیب و غیر منتظره‌ای دیده نمی‌شود. اما از اینجا به بعد این خبر، سورپرایز کننده است. در خبری که روزنامه گل منتشر کرده گفته شده که برخلاف تمام شایعات موجود فعلا خبری از سرمربی خارجی نیست و تا زمان اتخاب و تعیین آن، یک سرمربی موقت ایرانی سکان آبی‌ها را در دست خواهد گرفت. برای این منظور نام خسرو حیدری، مجید نامجومطلق و سهراب بختیاری‌زاده هم مطرح شده که در نهایت یکی از این 3 نفر انتخاب خواهد شد!

گویا هلدینگ برای برکناری نکونام هم مجبور است تاوانی بیش از 40 میلیارد تومان به او و کادرش پرداخت کند که ظاهرا مانعی برای انجام این تصمیم نخواهد بود. در هرحال چند ساعت توفانی در انتظار استقلال و هوادارانش است!

1359