گزارش ویژه/ فسخ قرارداد ایمان سلیمی بدون اطلاع نکونام و خود بازیکن؛ در استقلال چه‌خبر است؟

گزارش ویژه/ فسخ قرارداد ایمان سلیمی بدون اطلاع نکونام و خود بازیکن؛ در استقلال چه‌خبر است؟

پایگاه خبری فوتبالی- شاهکارهای مدیران استقلال تمامی ندارد و حالا نوبت به فسخ قرارداد ایمان سلیمی رسیده است.

به گزارش فوتبالی، استقلال در لیگ برتر بیست‌وچهارم با مشکل ثبت قرارداد بازیکنان خود دست‌وپنجه نرم می‌کند و همین موضوع باعث شده شاهد اتفاقات عجیبی در این تیم باشیم.

ابتدا قرارداد مهرداد محمدی برای ثبت قرارداد گوستاوو بلانکو در سازمان لیگ فسخ شد اما مدیران استقلال باز هم نتوانستند بلانکو را به لیست وارد کنند و در گام بعدی نوبت به آرمین سهرابیان رسید تا در مسیر فسخ قرار بگیرد و سرانجام مهاجم آرژانتینی با فسخ قرارداد دو بازیکن، به دیدار هفته سوم استقلال تهران مقابل استقلال خوزستان رسید.

مهرداد محمدی بابت شرایط خود در استقلال و بی‌خبری مدیران شاکی بود و برای همین با چند باشگاه لیگ برتری از جمله پرسپولیس و تراکتور بر سر میز مذاکره نشست اما درنهایت روز گذشته فرشید هاشم سمیعی با این بازیکن قرارداد جدیدی امضا کرد، البته باید به این نکته توجه داشت که هنوز قرارداد جدید مهرداد هم در سازمان لیگ ثبت نشده است چون استقلال سقف قرارداد را باید رعایت کند.

مدیران استقلال که به هیچ‌وجه دوست ندارند مهرداد محمدی به تیم‌های رقیب ملحق شود برای ثبت قرارداد او، حالا بدون اطلاع جواد نکونام قرارداد ایمان سلیمی را فسخ کرده‌اند تا شاید با این روش بتوانند مهرداد را به لیست اضافه کنند.

در این بین شنیده می‌شود فرشید هاشم سمیعی نه‌تنها قرارداد سلیمی را فسخ کرده بلکه دو ماساژور تیم و کادر تدارکات را هم از لیست خارج کرده تا شاید مشکل محمدی حل شود. فسخ با سلیمی درحالی انجام شده که نه‌تنها این بازیکن از این موضوع بی‌خبر بوده بلکه جواد نکونام هم در جریان این اتفاق نبوده است!

با اینکه اخراج جواد نکونام از استقلال قطعی به‌نظر می‌رسد اما از لحاظ رسمی هنوز حکم اخراج این سرمربی صادر نشده و عدم هماهنگی با نکونام نشان می دهد که اخراج او قریب الوقوع است.

در حال حاضر مهرداد محمدی، ایمان سلیمی و آرمین سهرابیان سه بازیکنی هستند که قرارداد آن‌ها در سازمان لیگ اعتبار ندارد و البته در این بین ظاهرا مشکل محمدی در آستانه حل شدن است اما شرایط آرمین و ایمان مشخص نیست. ایمان سلیمی اکنون یک بازیکن آزاد محسوب می‌شود و پیوستن او به هر تیمی بلامانع است!

5793