ستاره جوان بارسلونا چقدر با رکورد رونالدو فاصله دارد؟

ستاره جوان بارسلونا چقدر با رکورد رونالدو فاصله دارد؟

پایگاه خبری فوتبالی- لامین یامال، ستاره جوان باشگاه بارسلونا برای اولین بار در لیست نامزدهای جایزه توپ طلا قرار گرفت و تبدیل به جوان‌ترین بازیکن تاریخ شد که در این لیست نامش قرار می‌گیرد.

به گزارش فوتبالی، لامین یامال در طول یک سال گذشته نشان داده که چه استعدادی بالایی دارد. این ستاره جوان چپ‌پا نوید ظهور یک فوق ستاره جدید را در بارسلونا می‌دهد. خیلی از کارشناسان اعتقاد دارند که یامال بهترین استعداد آکادمی لاماسیا بعد از لیونل مسی است و می‌تواند جای پای اسطوره آرژانتینی این باشگاه بگذارد. او پس از درخشش در یورو 2024، حالا در فصل جدید هم امیدوارکننده ظاهر شده است. یامال زیر نظر هانسی فلیک در مسیر خوبی قرار دارد و در هر 4 بازی اول بارسلونا موفق شد بر روی حداقل یک گل تاثیرگذار باشد.

درخشش این بازیکن جوان و آینده‌دار باعث شد تا مجله فرانس فوتبال، نام او را در بین 30 نامزد نهایی جایزه توپ طلا قرار دهد. او امید زیادی دارد تا در سال‌های آتی بتواند حتی برنده این جایزه شود. او با وجود این‌که تنها 17 سال سن دارد، اما در یک سال گذشته تجارت خیلی خوبی به دست آورده است و با ادامه این روند می‌تواند تا چند سال آینده توپ طلا را مال خود کند.

اما جالب است که بدانید او باید تا 36 سالگی، هر سال در لیست 30 نامزد جایزه توپ طلا قرار بگیرد تا بتواند رکورد کریستیانو رونالدو را بشکند. رونالدو با 18 بار نامزد شدن در این زمینه رکورددار است. این موضوع نشان‌دهنده کار بزرگ فوق ستاره پرتغالی در دنیای فوتبال است.

1428