نام نیمار از لیست بازیکنان الهلال کنار گذاشته می‌شود؟

نام نیمار از لیست بازیکنان الهلال کنار گذاشته می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- نیمار، ستاره برزیلی الهلال پس از بازگشت از مصدومیت هم نتوانست تاییدیه کادر پزشکی باشگاه عربستانی را دریافت کند و به همین خاطر تا نیم‌فصل از لیست الهلال کنار گذاشته شد.

به گزارش فوتبالی، الهلال در تابستان امسال بر خلاف سال گذشته چندان خریدهای پرسروصدایی انجام نداد. این تیم فصل گذشته توانست با ستاره‌های سرشناس خود مقتدرانه قهرمان لیگ حرفه‌ای عربستان شود و در لیگ قهرمانان آسیا هم تا مرحله نیمه نهایی پیش رفت، اما در این مرحله مغلوب العین سخت‌کوش هرنان کرسپو و سوفیان رحیمی شد. آن‌ها حالا می‌خواهند برای یک فصل خوب دیگر آماده شود، فصلی که احتمالا در آن رویای قهرمانی در اولین دوره لیگ نخبگان آسیا را در سر می‌پرورانند.

اما یکی از ستاره‌های نام‌دار و سرشناس این باشگاه هنوز برای بازگشت به میادین آماده نشده است. نیمار جونیور، فوق ستاره برزیلی این تیم فصل گذشته از ناحیه رباط صلیبی زانو دچار مصدومیت شد و کل فصل را از دست داد. او حالا به تمرینات گروهی الهلال برگشته است، اما گفته می‌شود هنوز به آمادگی کامل نرسیده و به همین خاطر ممکن است نامش تا نیم‌فصل از لیست بازیکنان الهلال خارج شود و رنان لودی جانشین او شود.

شنیده‌ها حاکی از آن است که نام نیمار برای مسابقات لیگ نخبگان آسیا در لیست الهلال حضور دارد و احتمال رویارویی او با استقلال و پرسپولیس وجود دارد.

1428