واکنش جالب اسطوره رئال مادرید نسبت به 900 گله شدن رونالدو

واکنش جالب اسطوره رئال مادرید نسبت به 900 گله شدن رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی- کریستیانو رونالدو در دیدار قبلی تیم ملی پرتغال موفق شد 1 گل به ثمر برساند و به 900 گلی رسمی در دوران حرفه‌ای فوتبالش برسد که رکورد فوق‌العاده‌‌ای به حساب می‌آید.

به گزارش فوتبالی، بدون شک کریستیانو رونالدو یکی از بهترین گلزنان تاریخ فوتبال است. او در کنار بازیکنانی همچون پله، گرد مولر و لیونل مسی در جمع گلزن‎‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال قرار دارد. او رکوردهای منحصربه‌فردی، از جمله بهترین گلزن ملی تاریخ و همچنین بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را مال خود کرده است. او با وجود این‌که در پنجمین دهه از عمر خود قرار دارد، اما همچنان برای کسب پیروزی و موفقیت عطش دارد، اتفاقی که باعث شده این بازیکن مورد تحسین افراد زیادی در دنیای فوتبال قرار بگیرد.

حالا تونی کروس، اسطوره آلمانی رئال مادرید که تابستان امسال از فوتبال بازنشسته شد در فضای مجازی نسبت به 900 گله شدن کریستیانو رونالدو واکنش نشان داد و گفت: "من حتی گل‌هایی که در تمرینات زدم هم جمع کنم به 900 گل نمی‌‌رسند!"

کروس با بیان این جمله خواست ارزش کار فوق‌العاده‌ای که رونالدو انجام داده است را نشان بدهد. در روزهای اخیر افراد زیادی از کریستیانو رونالدو تعریف و تمجید به عمل آوردند. با این‌که این فوق ستاره پرتغالی به سال‌های آخر دوران فوتبالش نزدیک می‌شود، اما همچنان هواداران فوتبال این شانس را دارند تا از نمایش‌های او لذت ببرند.

1428