احضار جواد نکونام به دادسرا؛ شاکی: محمودرضا بابایی!

احضار جواد نکونام به دادسرا؛ شاکی: محمودرضا بابایی!

پایگاه خبری فوتبالی- حواشی جواد نکونام در چند روز گذشته تمامی ندارد و حالا او در جدیدترین اتفاق به دادسرا احضار شده است.

به گزارش فوتبالی، لحظه‌شماری برای اعلام رسمی برکناری جواد نکونام توسط باشگاه استقلال آغاز شده است اما با این وجود، حواشی نکونام برای آبی‌ها تمامی ندارد.

استقلال تهران در هفته سوم لیگ برتر درحالی مقابل استقلال خوزستان شکست خورد که این تیم تا پیش از مصاف با شاگردان جواد نکونام، طعم پیروزی در لیگ بیست‌وچهارم را نچشیده بود.

سبک بازی خسته‌کننده استقلال و البته نارضایتی هواداران از عملکرد جواد، باعث شد هلدینگ خلیج فارس جدی‌تر به اخراج و برکناری جواد نکونام فکر کند و اکنون تنها اعلام رسمی برکناری جواد نکونام از سوی رسانه رسمی باشگاه باقی‌مانده است.

در این بین اما حواشی جواد نکونام تمامی ندارد. ظاهرا نکونام با شکایت یک شخص حقیقی باید به دادسرا مراجعه کند. خبرورزشی در این مورد نوشت: “با شکایت محمودرضا بابایی معاون اسبق باشگاه استقلال در اوایل دهه ۹۰، نکونام به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شده است. ظاهرا چندی پیش نکونام مصاحبه‌ای را به علیه بابایی انجام داده که با شکایت او حالا سرمربی استقلال باید در دادسرا پیرامون ادعای خود شفاف سازی کند”.

نکونام در تاریخ ۲۲ تیر ۱۴۰۲ در مورد محمودرضا بابایی گفته بود: “پای یک بچه که هیچوقت نمی‌گذارد آب خوش از گلوی استقلال پایین برود دوباره به باشگاه باز شده است. باعث و بانی این اتفاق منِ مدیرعامل و منِ مربی هستیم. هر وقت برخی آقایان نبودند، استقلال نتیجه گرفت. شما بروید و ببینید فرهاد مجیدی چرا قهرمان شد؟ پای و دست این‌ها از استقلال کوتاه شده بود. مثل اختاپوس در باشگاه می‌ریزند و می‌خواهند نفرات خود را بیاورند”.

داستان زمانی جالب می‌شود که محمودرضا بابایی در استقلال حضور نداشت و باز هم جواد نکونام نتوانست این تیم را قهرمان کند!

ظاهرا بابایی از پدر جواد نکونام هم  بابت مصاحبه علیه خودش شکایت کرده و این موضوع هم در دست بررسی قرار دارد و باید منتظر ماند و دید چه سرنوشتی در انتظار این پرونده است.

۵۷۹۳