تایید خبر فوتبالی/ نه سایپنتو و نه سوپیچ؛ سرمربی استقلال پتف است!

تایید خبر فوتبالی/ نه سایپنتو و نه سوپیچ؛ سرمربی استقلال پتف است!

پایگاه خبری فوتبالی- ایوایلو پتف سرمربی بعدی استقلال است و سایر نام‌هایی که در این باره مطرح شد خبرسازی بود!

به گزارش فوتبالی، ساعت یک بامداد امروز بود که «فوتبالی» در خبری اختصاصی اعلام کرد که جواد نکونام از سرمربیگری استقلال برکنار شده است و ایوایلو پتف سرمربی اهل بلغارستان به عنوان جانشین نکونام معرفی خواهد شد.

نکته عجیب این بود که نکونام ساعتی قبل‌تر یک مصاحبه تند و توفانی با رسانه‌ دیگری انجام داده بود و در این مصاحبه حسابی علیه مدیران باشگاه استقلال و مالک این باشگاه یعنی هلدینگ خلیج فارس صحبت کرده بود.

صحبت‌های تند نکونام نشان می‌داد او جنگ با مدیران باشگاه و هلدینگ را علنی کرده است و علیرغم اطلاع از تبعات این مصاحبه جنجالی و توفانی تصمیم به انجام آن گرفته است. دقیقا ساعتی بعد از انتشار این مصاحبه بود که «فوتبالی» از اخراج نکونام و آمدن پتف خبردار شد.

اما اتفاق جالب این بود که بعد از اعلام خبر تعیین پتف به عنوان سرمربی جدید استقلال، یکی از رسانه‌ها خبر برکناری نکونام را تلویحا تایید کرد اما درباره آمدن پتف تردیدهایی را ایجاد کرد.

این رسانه مدعی شد که باشگاه استقلال با 3 مربی خارجی به نام‌های «ایوایلو پتف»، «ژلیکو سوپیچ»، سرمربی کروات سابق تیم‌های رییکا و اچ‌ان‌کی گوریتسا کرواسی و صباح آذربایجان و ریکاردو ساپینتو مذاکره کرده است.

این رسانه مدعی شد فرشید سمیعی، مدیرعامل باشگاه استقلال، در روزهای گذشته نظر ریکاردو ساپینتو او را درباره حضور در باشگاه استقلال جویا شده است که ظاهرا ساپینتو نیز به این سوال پاسخ مثبت داده و اعلام کرده آمادگی حضور در ایران را دارد!

اما این خبرها درست از آب درنیامده است و تقریبا همه رسانه‌هایی که شبانه به دنبال پیگیری اخبار مربوط به برکناری نکونام بودند به این نتیجه رسیده‌اند که کار تمام شده است و پتف ساعاتی دیگر وارد تهران خواهد شد تا مدیران هلدینگ جلسه برگزار کند.

به این ترتیب مشخص شد همان خبر اولی که فوتبالی در ساعت یک بامداد به صورت فوری منتشر کرد درست بوده و سرمربی بعدی استقلال نه ساپینتو است و نه سوپیچ. جانشین نکونام کسی نیست جز ایویلو پتف.

1359