افشاگری عجیب نکونام؛ به من می‌گویند محمدی و گوستاوو را بیرون کن و زیلیکیچ را برگردان!

افشاگری عجیب نکونام؛ به من می‌گویند محمدی و گوستاوو را بیرون کن و زیلیکیچ را برگردان!

پایگاه خبری فوتبالی- نکونام درباره ماجرای وینگر بوسنیایی استقلال توضیحات عجیبی داده است!

به گزارش فوتبالی، جواد نکونام چند ساعت پیش یک مصاحبه عجیب و توفانی علیه مدیران باشگاه استقلال و هلدینگ خلیج فارس انجام داد. نکونام در این مصاحبه از مدیران باشگاه انتقاد کرده بود که بعد از اولین شکست، تیم را تنها گذاشته‌اند و پشت او را خالی گذاشته‌اند. او البته در این ماجرا یک طعنه هم زده بود تا نشان بدهد که مشکل از نتیجه گیری نبوده است. 

نکونام در این مصاحبه گفت: «لطفا با حروف درشت این جمله مرا بنویسید که از فوتبال برای همیشه می‌روم اما اجازه نمی‌دهم زیلیکیچ با این کیفیت به استقلال برگردد. آقایان نمی‌دانند حفظ بازیکن بی‌کیفیت خارجی که بازی هم نمی‌کند، یک سهمیه استقلال در سال آینده را خواهد سوزاند و من هیچ‌وقت به استقلال خیانت نمی‌کنم. حتی اگر مرا برکنار هم کنند بازیکن بی‌کیفیت و بسیار ضعیف را نه می‌خواهم و نه بازی می‌دهم. این حرف امروز من نیست و از اردوی ترکیه گفتم این بازیکن ضعیف است و او را نمی‌خواهم اما دوستان اصرار عجیبی داشتند که بیشتر زیلیکیچ را ارزیابی کنم. بیش از یک ماه این بازیکن بوسنیایی در تمرین تیم حضور داشت و در چند دیدار دوستانه هم او را بازی دادم منتهای مراتب در حد و اندازه استقلال که هیچ بلکه لیگ ایران هم نشان نداد. بنابراین اعلام کردم زیلیکیچ را نمی‌خواهم!» 

نکونام در ادامه یک افشاگری عجیب هم انجام داد و گفت: «نمی‌دانم چرا این حواشی و مشکلات فقط برای استقلال است و تیم‌های رقیب ما در آرامش کامل به سر می‌برند؟ سقف قرارداد و بودجه یا یک شکست باعث نمی‌شود روی اعصاب و روان کادرفنی و بازیکنان تیم رقیب پیاده‌روی شود؟ شاید هم مشکل باخت در شرایط غیرعادی و عجیب به استقلال خوزستان نباشد و مشکل کنارگذاشتن یک بازیکن بی‌کیفیت باشد! اگر این‌طور باشد پس مطمئن شدم کار خودم را درست انجام داده و منتظر تبعات آن هستم. به من پیغام می‌دهند مهرداد محمدی و گوستاوو را بیرون کن و زیلیکیچ را برگردان! آیا این حرف منطقی است؟! طفلکی بلانکو تا 2 ساعت پیش از دیدار با استقلال خوزستان، نمی‌دانست و نمی‌دانستیم می‌تواند برای ما بازی کند یا نه؟»

نکونام در حالی در ماجرای زیلیکیچ به باشگاه اعتراض دارد که خودش هم درباره او مماشات زیادی به خرج داد. او می‌توانست خیلی زودتر نظر قطعی و نهایی‌‌اش را به باشگاه اعلام کند و مثل یک مربی متعهد در مقابل خواسته نادرست مدیران باشگاه بایستد. اما این کار را نکرد و حالا که احساس خطر کرده است دست به افشاگری درباره زیلیکیچ زده است.

1359