روایت جدید از جدایی مهدوی کیا از هامبورگ؛ از امارات پیشنهاد دارد

روایت جدید از جدایی مهدوی کیا از هامبورگ؛ از امارات پیشنهاد دارد

پایگاه خبری فوتبالی- اسطوره باشگاه هامبورگ و کاپیتان اسبق تیم ملی ایران از فوتبال امارات یک پیشنهاد همکاری دریافت کرده است. 

به گزارش فوتبالی، ساعاتی پیش خبر رسید که مهدی مهدوی کیا مدافع – هافبک سال‌های نه چندان دور باشگاه‌های پرسپولیس، هامبورگ و تیم ملی ایران به همکاری‌اش طولانی مدتش با باشگاه هامبورگ پایان داده است. 

مهدوی کیا پس از نزدیک به 10 سال همکاری با هامبورگ، از مدیریت تیم‌های پایه‌ای این باشگاه آلمانی جدا شد. برخی منابع خبری دلیل این جدایی را تمایل او به تمرکز روی اداره آکادمی کیا در دبی دانستند اما حالا از امارات خبر می‌رسد باشگاه الحمریه که در لیگ دسته اول امارات حضور دارد، به مهدوی کیا پیشنهاد سرمربیگری ارائه کرده است.

شهر الحمریه در 15 کیلومتری شهر شارجه واقع شده و تیم فوتبال این شهر در لیگ دسته اول امارات حضور دارد. الحمریه برای مهدی مهدوی کیا پیشنهاد رسمی ارائه کرده است.

روزنامه خبر ورزشی خبر داده که یکی از شاگردان مهدوی کیا در آکادمی کیا خبر پیشنهاد اماراتی‌ها به مهدوی کیا را تایید کرده و به این روزنامه گفته است: «بعید نیست مهدوی کیا سرمربیگری این تیم اماراتی در لیگ دسته اول فوتبال این کشور برعهده بگیرد.»

مهدوی کیا به جز این که در تیم‌های پایه‌ای هامبورگ مربیگری و مدیریت کرده است یک دوره کوتاه هم سرمربی تیم امید ایران بود. اما خیلی زود و با اعلام عدم رضایت از مدیریت و حمایت مسئولان از این تیم جدا شد.

1359