مشکل لاینحل نکونام با زیلیکیچ؛ خون هلدینگ به جوش آمد!

مشکل لاینحل نکونام با زیلیکیچ؛ خون هلدینگ به جوش آمد!

پایگاه خبری فوتبالی- حواشی آلمدین زیلیکیچ برای استقلال تمامی ندارد و نکونام هم به آرام کردن اوضاع کمک نمی‌کند.

به گزارش فوتبالی، پیش از آغاز لیگ برتر بیست‌وچهارم حضور یا عدم حضور جواد نکونام روی نیمکت آبی‌ها مشخص نبود و برای همین هلدینگ خلیج فارس در یک کار عجیب در بازار نقل‌وانتقالات تابستانی دست به کار شد و دو بازیکن بوسنیایی را جذب کرد!

آلمدین زیلیکیچ و وردان کیوسفسکی دو بازیکنی بودند که هلدینگ برای تقویت آبی‌ها با آن‌ها قرارداد امضا کرد اما پس از اینکه ماندن نکونام قطعی شد، این سرمربی اعلام کرد به هیچ‌کدام از بازیکنان بوسنیایی نیاز ندارد.

ودران کیوسفسکی هیچ‌وقت به تمرینات استقلال راه پیدا نکرد اما آلمدین زیلیکیچ با تاکید هلدینگ خلیج فارس در جمع آبی‌های تهران باقی ماند اما مورد غضب نکونام قرار گرفت.

وینگر بوسنیایی در سه بازی ابتدایی استقلال، یک دقیقه هم درون ترکیب این تیم قرار نگرفت و حتی برخی شایعات حاکی از این بود که نکو تاکید کرده از این بازیکن استفاده نخواهد کرد.

زیلیکیچ البته در مقطعی به‌علت مصدومیت در اختیار کادر فنی استقلال قرار نداشت اما حالا که بهبود پیدا کرده یک تراژدی دیگر را تجربه می‌کند.

استقلال تهران در هفته سوم لیگ برتر مقابل استقلال خوزستان شکست خورد و این اتفاق آبستن حواشی جدیدی برای آبی‌ها شد. هواداران استقلال که اصلا از عملکرد تیم محبوب خود با نکونام راضی نبودند با انفجار فضای مجازی خواهان اخراج جواد شدند.

هلدینگ هم که ظاهرا از عملکرد کلی نکونام راضی نبوده، برای انتخاب جانشین این سرمربی دست به کار شد و اکنون احتمال اخراج جواد نکونام بسیار بالا است.

در این بین تمرینات استقلال از روز گذشته آغاز شده اما آلمدین زیلیکیچ که بازیکن هلدینگ محسوب می‌شود، طبق شنیده‌ها اجازه تمرین با سایر بازیکنان را پیدا نکرده و نکونام او را به قسمت دیگری از زمین فرستاده است.

نکونام که به پایان خود نزدیک شده با این اقدام قصد دارد به جنگ با هلدینگ برود و البته از الان بازنده این جنگ معلوم است!

۵۷۹۳