گزینه‌های سرشناسِ جانشینی نکونام؛ سرمربی اسبق بایرن روی نیمکت استقلال می‌نشیند؟

گزینه‌های سرشناسِ جانشینی نکونام؛ سرمربی اسبق بایرن روی نیمکت استقلال می‌نشیند؟

پایگاه خبری فوتبالی- از سرمربی اسبق بایرن مونیخ به عنوان گزینه جدی هدایت استقلال نام برده می‌شود.

به گزارش فوتبالی، در حالی که جواد نکونام روز دوشنبه مصاحبه‌ای را در حضور چند خبرنگار انجام داد و از برنامه‌هایش برای ادامه هدایت استقلال گفت اما ظاهرا مدیران هلدینگ همزمان در جست‌وجوی یک مربی برای جایگزینی جواد نکونام هستند. 

چند روزی می‌شود خبر مذاکره مدیران باشگاه استقلال با فرهاد مجیدی رسانه‌ای شده است و این یعنی آنها اعتمادشان را به نکونام از دست داده‌اند. البته این «فوتبالی» بود که برای اولین بار خبر عبور باشگاه از نکونام و مذاکره با مجیدی را افشا کرد.

به موازات مذاکره باشگاه استقلال با مجیدی یک ایجنت‌ که بین‌المللی نیست اما با هیات مدیره استقلال روابط حسنه‌ای دارد در حال مذاکره   با چند مربی خارجی است. روزنامه خبر ورزشی نوشته است که این ایجنت با یک مربی صاحب‌نام کروات برای آمدن به استقلال صحبت کرده است.

شاید باورکردنی نباشد اما این گزینه کسی نیست جز نیکو کواچ سرمربی اسبق بایرن مونیخ! کواچ در جام جهانی ۲۰۱۴ روی نیمکت تیم ملی کرواسی بود و پس از آن همکاری با باشگاه‌های آینتراخت فرانکفورت و وولفسبورگ آلمان در بوندس لیگا و موناکو فرانسه را تجربه کرده و البته نقطه عطف کارنامه‌اش نشستن روی نیمکت باشگاه مطرح بایرن مونیخ و کسب مقام قهرمانی و افتخار با تیم نامدار آلمانی بوده است. حالا سوال اینجاست که مردی که پیشنهاد ۴ میلیون دلاری شباب الاهلی امارات را رد کرد، چگونه راضی به حضور در استقلال شده است؟

یک ایجنت دیگر هم که رابطه خوبی با احمد شهریاری دارد با یک مربی بوسنیایی و یک مربی کروات دیگر مذاکراتی داشته است. مربی بوسنیایی وحید هلیلهودژیچ است و مربی کروات اسلاون بیلیچ. هلیلهودژیچ ۷۲ سال سن دارد و برای کار در استقلال کمی‌ پیر به نظر می‌رسد و بیلیچ که تنها ۵۶ سال دارد، پیشنهادهایی از کشورهای عربستان و قطر دریافت کرده که می‌تواند مانع همکاری‌اش با استقلال شود. 

نشانه‌هایی که از گزینه‌های مورد نظر استقلال دیده شد جست‌وجوها را به همین 3 نفر می‌رساند. فعلا گزینه دیگری مطرح نیست و طبق شنیده‌ها باید منتظر معرفی یکی از این 3 نفر به عنوان سرمربی جدید استقلال باشیم.

1359