ستاره منچسترسیتی هدف رئال مادرید در تابستان 2025؟

ستاره منچسترسیتی هدف رئال مادرید در تابستان 2025؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که رئال مادرید در تابستان سال آینده یعنی تابستان 2025 به دنبال این است که یکی از ستاره های باشگاه منچسترسیتی را به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبالی ، رودری بازیکن اسپانیایی منچستر سیتی زیر نظر رئال مادرید قرار گرفته است و این بازیکن می تواند هدف رئال مادرید در تابستان سال 2025 باشد.

به نقل از روزنامه آ اس اسپانیا، مدیران رئال مادرید به دنبال این هستند که خط هافبک خود را با جذب رودری به طور جدی تقویت کنند. رودری یک هافبک دفاعی است که در حال حاضر یکی از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال شناخته می شود و بازیکنی است که از او به عنوان یکی از نامزد های توپ طلا در سال 2024 میلادی یاد می شود.

رودری که یکی از عوامل اصلی قهرمانی تیم ملی اسپانیا در رقابت های یورو 2024 بود، در حال حاضر قیمتی حدود 130 میلیون یورو دارد. جذب او برای رئال مادرید آسان نخواهد بود. این بازیکن اسپانیایی از سال 2019 در منچستر سیتی حضور دارد و زیر نظر پپ گواردیولا به اوج رسیده است. قرارداد او تا سال 2027 با سیتیزن ها اعتبار دارد و رئال مادرید برای جذب این بازیکن راهی جز مذاکره با باشگاه منچستر سیتی ندارد.

1470