ترس رسانه قطری از قدرت فوتبال ایران

ترس رسانه قطری از قدرت فوتبال ایران

پایگاه خبری فوتبالی - رسانه استاد و الدوحه قطر گزارشی از وضعیت تیم ملی فوتبال این کشور و رقبای این تیم به خصوص ایران نوشت.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی فوتبال قطر درحالی در رقابت های مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2026 با تیم های ایران، امارات، ازبکستان، کره شمالی و قرقیزستان همگروه است که تلاش می کند پس از قهرمانی در جام ملت های آسیا 2023 مستقیم به جام جهانی صعود کند.

رسانه قطری استاد و الدوحه نوشت: تیم ملی قطر با هدایت مارکس لوپس 62 ساله قهرمان آسیا شد و پس از کسب نتیجه خوب در مرحله قبلی، امیدوار است به طور مستقیم به جام جهانی صعود کند اما ایران و ازبکستان، رقبای سختی برای عنابی ها محسوب می شوند.

قطر در مرحله مقدماتی جام جهانی با تیم های افغانستان، هند و کویت همگروه بود که 16 امتیاز کسب کرد و 18 گل زد نیز و فقط 3 گل دریافت کرد. شاگردان لوپس تنها در دیدار برگشت مقابل افغانستان به تساوی صفر بر صفر رسیدند و در دیگر دیدارها به برد دست یافتند.

این رسانه در پایان گزارش خود آورده است: تیم ملی قطر در بازی اول مقابل امارات باید پرقدرت حضور یابد تا به هدف خود که صعود مستقیم به جام جهانی است، برسد. ایران تیم خوب و پرقدرتی است که در این راه رقیب قطر محسوب می شود.

گفتنی است، در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 3 گروه 6 تیمه حضور دارند که تیم های اول و دوم به صورت مستقیم به جام جهانی صعود می کنند و تیم های سوم و چهارم هر گروه نیز وارد مرحله دیگری می شوند که صدرنشینان آن گروه هم به صورت مستقیم راهی جام جهانی خواهند شد.

۸۸۱۳