مهاجم گلزن تراکتور درخواست جدایی داد

مهاجم گلزن تراکتور درخواست جدایی داد

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم گلزن فصل گذشته تراکتور مدتی هست که درخواست جدایی خود را مطرح کرده است.

به‌ گزارش فوتبالی، رحمان جعفری مهاجمی است که نیم فصل لیگ گذشته با پرداخت مبلغ رضایت نامه از شمس آذر قزوین جدا شده و راهی تراکتور شد.

جعفری در مدت نیم فصل حضورش در تراکتور برای این تیم پنج گل به ثمر رساند تا با احتساب پنج گل زده در نیم فصل اول، در مجموع ۱۰ گل زده در پایان فصل داشته باشد و در کنار رضا اسدی و پس از شهریار مغانلو، دومین گلزن لیگ برتر نام بگیرد.

با این حال جعفری که ابتدا با گلزنی های خود محبوبیت بسیاری نزد تی‌تی ها یافته بود، در بازی یک چهارم نهایی جام حذفی مقابل مس رفسنجان یک پنالتی بدموقع خراب کرد تا مورد انتقاد قرار بگیرد.

تراکتور برای فصل جدید با وجود در اختیار داشتن رحمان جعفری که دو سال از قراردادش باقی مانده، سه مهاجم نوک تخصصی به نام های تومیسلاو اشترکال، سوکول چیکالشی و مهدی عبدی جذب کرده و دراگان اسکوچیچ از امیرحسین حسین‌زاده هم در پست مهاجم هدف استفاده می‌کند تا شرایط برای رحمان سخت شود؛ مهاجمی که در بازی با هوادار حتی در نیمکت تیم هم قرار نگرفته بود.

اما شنیده‌های خبرنگار “فوتبالی” حاکی از این است که این مهاجم مدتی هست که درخواست جدایی از باشگاه داشته و حتی اعلام کرده حاضر است مبلغ رضایت نامه هم برای این جدایی پرداخت کند اما این درخواست جعفری با مخالفت اسکوچیچ و باشگاه تراکتور تا بدینجا همراه بوده است.

با این وجود گویا این مهاجم همچنان از شرایط خود راضی نیست و به دنبال جدایی است و باید دید در مدت زمان کوتاه باقی مانده تا پایان نقل و انتقالات، خواهد توانست تراکتور را راضی به جدایی کند یا نه.

1997