اختصاصی/ استقلال تا آخر هفته منتظر مجیدی می‌ماند؛ سرمربی خارجی پلن جایگزین مدیران هلدینگ

اختصاصی/ استقلال تا آخر هفته منتظر مجیدی می‌ماند؛ سرمربی خارجی پلن جایگزین مدیران هلدینگ

پایگاه خبری فوتبالی – تکلیف نیمکت استقلال، به احتمال زیاد تا آخر هفته مشخص خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، مرور اتفاقات 24 ساعت گذشته نشان می‌دهد که بعید است گزینه احتمال همکاری استقلال با جواد نکونام، همچنان روی میز مدیران این باشگاه و همچنین هلدینگ خلیج فارس باشد چرا که این باشگاه مذاکره با فرهاد مجیدی را تکذیب نکرده( این خبر را اولین بار پایگاه خبری فوتبالی منتشر کرد و علیرغم درخواستهای نزدیکان نکونام برای تکذیب آن در کانال رسمی باشگاه، تا این لحظه خبری از موافقت با خواسته نکونام نبوده است) و حتی وعده نکونام برای قهرمان کردن استقلال هم باعث نشده که شانس او برای ماندن در تیمش، افزایش پیدا کند.

امروز خبرگزاری تسنیم مدعی شده که مالکان باشگاه استقلال اکنون سه پِلن را در نظر دارند. اول؛ تغییرات اساسی در کادرفنی و جذب سرمربی خارجی به جای نکونام. دوم؛ ماندن نکونام و تغییر در دستیاران او و اضافه شدن مربیان خارجی به جای دستیاران ایرانی و سومین راه ماندن همین کادرفنی و ادامه لیگ با کادر کنونی است.

طبق اطلاعات خبرنگار فوتبالی، ادامه همکاری با نکونام پس از مذاکره با فرهاد مجیدی بعید به نظر می‌رسد و استقلال به دنبال تغییر سرمربی‌اش است. در واقع برای نکونام هم این اتفاق سنگینی است چرا او سرمربی تیم بوده اما هلدینگ و باشگاه به دنبال جایگزین او رفته‌اند و شاید هر سرمربی دیگری بود استعفا می‌کرد.

همانطور که پیش از این نوشته بودیم، فرهاد مجیدی گزینه اصلی مدیران استقلال محسوب می‌شود اما طرفین هنوز برای اینکه همکاری‌شان تا آخر فصل باشد یا قرارداد بلندمت امضا شود، به نتیجه نرسیده‌اند.

آنطور که به فوتبالی خبر رسیده، دو طرف بر سر مسایل مالی به توافق رسیده‌اند اما استقلال تا آخر هفته منتظر پاسخ نهایی فرهاد مجیدی می‌ماند و در صورتی که فرهاد حاضر به امضای قرارداد 3ساله با استقلال شود، بلیت تهران برای او رزرو خواهد شد اما در صورتی که نظر سرمربی سابق اتحاد کلبا عوض نشود و او به استقلال برنگردد، آبی‌ها سراغ یک مربی خارجی خواهند رفت تا او را جانشین نکونام کنند. 

طبق ادعای خبرورزشی، استقلال با یک مربی اهل کرواسی مذاکره کرده تا در صورت منتفی شدن بازگشت مجیدی، او را به تهران بیاورد.

حالا باید منتظر ماند و دید که مجیدی حاضر به بازگشت به استقلال خواهد شد یا یک سرمربی خارجی جای جواد نکونام را روی نیمکت استقلال خواهد گرفت.

1984