خاطره آقای ستاره از قرقیزستان؛ هت‌تریک در بیشکک!

خاطره آقای ستاره از قرقیزستان؛ هت‌تریک در بیشکک!

پایگاه خبری فوتبالی - مهدی طارمی خاطره بسیار خوبی از دیدار برابر قرقیزستان در یاد دارد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی در اولین دیدار خود در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ باید در اصفهان از تیم ملی قرقیزستان پذیرایی کند. دیداری که برای ملی پوشان ایرانی خوش خاطره است و یوزهای ایرانی توانسته‌اند هر چهار دیدار تاریخ برابر قرقیزها را با برد پشت سر بگذارند.

اما بازی برابر قرقیزستان برای یکی از ستاره های تیم ملی هم بسیار خوش خاطره است. مهدی طارمی مهاجم تیم اینتر ایتالیا که برای بازی تیم ملی به اصفهان آمده و خود را آماده رویارویی برابر قرقیزستان می‌کند؛ دیداری که برای طارمی یادآور خاطره خوبی است.

تیم ملی آخرین بار، یک سال گذشته و با هدایت امیر قلعه نویی در مسابقات کافا مقابل قرقیزستان قرار گرفت و توانست با نتیجه ۵ بر ۱ از سد این کشور در بیشکک بگذرد که ستاره درخشان یوزها در آن مسابقه مهدی طارمی بود؛ مهاجمی که در دقایق ۳۴، ۳۹ و ۵۶ موفق به گلزنی شد تا با ثبت هت‌ تریک به کار خود پایان دهد.

البته طارمی پیش از مسابقه مذکور در بازی دوستانه تیم ملی با قرقیزستان در سال ۲۰۱۶ هم سابقه گلزنی به این تیم را دارد تا در هر دو دیدار اخیر خود برابر قرقیزها گلزنی کرده باشد و باید منتظر ماند و دید این روند موفقیت آمیز خود برابر حریف ابتدایی تیم ملی را ادامه خواهد داد یا نه.

1997