نام ترسناک برای قرقیزستان از بوشهر با ۵ گل زده!

نام ترسناک برای قرقیزستان از بوشهر با ۵ گل زده!

پایگاه خبری فوتبالی - مهدی طارمی در هر سه تقابل خود با تیم ملی قرقیزستان موفق به گلزنی شده است.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی دیشب با تک گل مهدی طارمی توانست با نتیجه یک بر صفر از سد تیم ملی قرقیزستان در ورزشگاه فولادشهر اصفهان بگذرد تا امیر قلعه نویی و شاگردانش، اولین مسابقه مرحله نهایی انتخابی جام حهانی خود را با کسب سه امتیازی مهم پشت سر بگذرانند و به فکر بازی بعدی با امارات باشند.

اما چهره ویژه این مسابقه بدون شک مهدی طارمی، ستاره ایرانی اینتر ایتالیاست که توانست تک گل پیروزی بخش تیم ملی را به ثمر برساند. مهاجم باتجربه و زهرداری که در هر سه تقابل خود با قرقیزستان موفق به فتح دروازه این تیم شده تا نامی ترسناک برای این تیم باشد.

طارمی ابتدا در بازی دوستانه ایران برابر قرقیزستان در سال ۲۰۱۶ مقابل این تیم قرار گرفت که توانست در برد پرگل شش بر صفر تیم ملی، زننده یکی از گل های تیم تحت هدایت کارلوس کی‌روش باشد.

ستاره بوشهری بار دوم سال گذشته برابر قرقیزستان قرار گرفت و آتش بازی کرد. تیم ملی در مسابقات کافا توانست با نتیجه ۵ بر ۱ از سد قرقیزها بگذرد که طارمی در این مسابقه هت تریک کرده و نقش مهمی در پیروزی تیم تحت هدایت امیر قلعه نویی داشت.

اما گلزنی در سومین تقابل با قرقیزستان توسط طارمی مهم‌تر هم بود و این مهاجم توانست تک گل سه امتیازی ایران را وارد دروازه حریف کند تا سه امتیازی مهم در راه رسیدن به جام جهانی به دست آید.

در نهایت باید گفت مهدی طارمی با ۵ بار گلزنی در سه دیدار خود با قرقیزستان نشان داده همواری نامی ترسناک برای تیم ملی این کشور است.

1997