مجتبی جباری، نکونام را هدف قرار داد؛ به‌خاطر رفتار او استقلال دشمن دارد!

مجتبی جباری، نکونام را هدف قرار داد؛ به‌خاطر رفتار او استقلال دشمن دارد!

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک سابق آبی‌های تهران در جدیدترین مصاحبه خود جواد نکونام را هدف قرار داد.

به گزارش فوتبالی، استقلال در لیگ بیست‌وسوم به مقام نایب قهرمانی رسید و با اختلاف یک امتیاز نسبت به پرسپولیس در جایگاه دوم جدول رده‌بندی ایستاد.

آبی‌ها در فصل گذشته حواشی زیادی را تجربه کردند که جواد نکونام در رخ دادن آن‌ها نقش بسیار زیادی داشت.

جواد نکونام اخلاق‌های عجیبی دارد که باعث شده عده بسیاری استقلال کنونی را قلبا دوست نداشته باشند و تا زمان رفتن نکونام، حاشیه و استقلال بهم گره خورده باشند.

در فصل گذشته شاهد مصاحبه‌های توفانی نکونام علیه مدیرعامل وقت باشگاه یعنی علی خطیر بودیم. این موضوع را که کنار بگذاریم به مسائل داوری، مصاحبه علیه یحیی گل‌محمدی، اختلاف با علی سامره، ارسلان مطهری و برخی پیشکسوتان می‌رسیم.

در لیگ بیست‌وچهارم اما زمانی که همه فکر می‌کردند قرار است استقلالِ جدیدی را با نکونام ببینیم اما هنوز همان مشکلات قبلی ادامه دارد و حتی بسیاری این سرمربی را در آستانه اخراج از استقلال می‌دانند.

مجتبی جباری هافبک سابق استقلال که این روزها از فوتبال فاصله دارد و در کتاب‌خانه خود مشغول به فعالیت است، در گفت‌وگو با خبر ورزشی گفت: “استقلال تیم خیلی خوبی دارد. به خاطر برخی رفتارهای جواد نکونام استقلال خیلی دشمن پیدا کرده، طبیعی هم است. نوع رفتارش از نظر خیلی ها آزاردهنده است.

باشگاه استقلال، جواد نکونام جایگاه بالایی در ورزش کشور دارند. جواد نکونام جایگاه ملی و باشگاهی بالایی دارد. من دوست ندارم پشت سر آدم ها صحبت کنم. من از او خواهش می کنم که کمک کند به ماهیت و شخصیت فوتبال و هرآنچه که هست”.  

جباری ادامه داد: “یک مقدار از محیط و جوی که آنجا است خارج شود و بداند الان چه باشگاهی را دارد.

من به عنوان کسی که سالها در استقلال بازی کردم دوست ندارم تحت هر شرایطی قهرمانی به دست بیاورد. به همین خاطر رفتارش خیلی مهم است از نظرم. مطمئن باشد تیم خیلی خوبی در اختیار دارد. به فنی تیمش برسد. قبل و بعد بازی صحبت نکند، هیچ تاثیری ندارد. نکونام مربی خوبی است، کار می کند، زحمت می کشد اما نیاز دارد رفتارش را یک بازبینی کند. مشاوره های خوبی بگیرد. رفتارش را ببینند و به موقع بگویند کدام رفتارش درست است. تماشاچی فوتبال و طرفدار استقلال فقط آنهایی نیستند که به تمرین می آیند و به استادیوم می روند. خیلی ها هستند که وارد این محیط نمی شوند اما باشگاه استقلال را به خاطر بزرگی و اتفاق های خوبی که درش افتاده دوست دارند.

به نظرم جواد نکونام پارسال به این اعتبار لطمه زد با نوع صحبت کردنش اما امیدوارم امسال این کار را نکند. فراموش کند صحبت را و از نظر فنی کارش را پیش ببرد”.

مجتبی جباری هم یکی دیگر از اسطوره‌های استقلال است که از دست رفتار نکونام کلافه شده و باید دید آیا سرمربی کنونی آبی‌ها می‌تواند لیگ بیست‌وچهارم را با این اوضاع تمام کند یا نه.

۵۷۹۳