نشانه‌های تردید مدیران استقلال درباره نکونام؛ برای دستیار پرتغالی بلیت نگرفتند!

نشانه‌های تردید مدیران استقلال درباره نکونام؛ برای دستیار پرتغالی بلیت نگرفتند!

پایگاه خبری فوتبالی- دستیار خارجی مد نظر نکونام منتظر است باشگاه استقلال برای او بلیت تهیه کند!

به گزارش فوتبالی، حدود هفته پیش بود که جواد نکونام سرمربی استقلال اعلام کرد که به دنبال این است که یک دستیار خارجی را به جمع کادر فنی‌اش اضافه کند. البته هیچ اسمی از دستیار مد نظر نکونام برده نمی‌شد و اما برخی رسانه‌ها می‌گفتند دستیار مد نظر نکونام احتمالا اوسیانو داکروز دستیار پرتغالی کارلوس کی‌روش است.

آن روزها وضعیت استقلال و جواد نکونام با امروز بسیار متفاوت بود. لااقل در ظاهر این طور به نظر می‌رسید که مدیران هلدینگ و باشگاه حامی نکونام هستند. به همین دلیل پیش‌بینی می‌شد تکلیف دستیار نکونام به زودی مشخص شود.

اما امروز ماجرا کاملا متفاوت است. خبر تمایل هلدینگ خلیج فارس به قطع همکاری با نکونام و مذاکره چند ساعته با فرهاد مجیدی برای جانشینی نکونام رسانه‌ای شده است و به گوش خود نکونام هم رسیده است.

دیروز جواد نکونام یک مصاحبه معمولی کرد و بر خلاف انتظارات هیچ واکشنی نسبت به مذاکره باشگاه با مجیدی نشان نداد. در بخشی از این مصاحبه هم گفت: «یکی از کارهایی که از پیش فصل دنبال کردیم و به زودی انجام خواهد شد اضافه شدن یک دستیار خارجی به کادر فنی است. یکی از گزینه‌هایی که به مدیریت معرفی کردم ان‌شاءالله به زودی به جمع ما اضافه خواهد شد.»

اما نکونام در حالی ابراز امیدواری کرده دستیار خارجی‌اش به زودی معرفی شود که به رغم صدور ویزای دستیار مدنظر نکونام، باشگاه استقلال هنوز اقدامی برای آمدن او به ایران که گفته می‌شود پرتغالی هم هست انجام نداده است!

این هم یک نشانه دیگر از تردید باشگاه استقلال درباره ادامه همکاری با نکونام است. ظاهرا آنها هنوز مطمئن نیستند که در ساعات آینده چه اتفاقاتی خواهد و آیا نکونام در استقلال می‌ماند یا نه. به همین دلیل نمی‌خواهند یک هزینه سنگین دیگر روی دست باشگاه بگذارند.

مساله دیگری هم در این باره وجود دارد. باشگاه استقلال مشکل سقف بودجه دارد و برای این نهایی کردن لیست تیمش برای بازی با استقلال خوزستان نام چند بازیکن را از لیست خارج کرد و در نهایت با فسخ قرارداد آرمین سهرابیان مجوز بازی کردن بلانکو را گرفت.

حالا سوال اینجاست که قرارداد دستیار خارجی نکونام چطور و با چه مبلغی ثبت خواهد شد. شاید باشگاه ناچار شود برای ثبت قرارداد دستیار خارجی مد نظر نکونام چند بازیکن دیگر را هم از لیستش خارج کند!

1359