رسمی؛ بازیکن تیم ملی هلند به الاتحاد پیوست

رسمی؛ بازیکن تیم ملی هلند به الاتحاد پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - استیون برخواین، مهاجم و وینگر تیم ملی هلند به طور رسمی به الاتحاد عربستان پیوست و به این ترتیب در این فصل قرار است که در ترکیب الاتحاد عربستان بازی کند.

به گزارش فوتبالی ، از ساعاتی قبل گفته شده بود که استیون برخواین تست های پزشکی باشگاه الاتحاد عربستان را با موفقیت پشت سر گذاشته است و حالا خبر انتقال رسمی او به الاتحاد عربستان منتشر شده است.

استیون برخواین در حال حاضر بیست و شش سال سن دارد. او از سال 2022 بازیکن آژاکس آمستردام بوده است و برای تیم ملی هلند هم بازی کرده است. این بازیکن هلندی تا سال 2027 با آژاکس قرارداد داشت اما حالا از این تیم جدا شده است. باشگاه آژاکس برای به فروش رسانده استیون برخواین به الاتحاد عربستان، مبلغ 21 میلیون یورو را دریافت کرده است.

امروز، آخرین روز از پنجره نقل و انتقالاتی در فوتبال عربستان بود و برخی از تیم های بزرگ عربستانی در این روز ترکیب خود را تقویت کردند و بازیکنان بزرگی را به خدمت گرفتند و باید دید که عملکرد آن ها در لیگ عربستان به چه شکل خواهد بود.

به این ترتیب استیون برخواین با کریم بنزما در الاتحاد عربستان هم تیمی شده است. برخواین بین سال های 2020 تا 2022 بازیکن تاتنهام بود.

1470