آشنایی با الغرافه؛ یوزپلنگ‌های پیر اما خطرناک!

آشنایی با الغرافه؛ یوزپلنگ‌های پیر اما خطرناک!

پایگاه خبری فوتبالی- الغرافه اولین حریف استقلال در لیگ‌نخبگان آسیاست.

به گزارش فوتبالی، الغرافه قطر اولین حریف استقلالی ها در لیگ نخبگان آسیا است که این دیدار در ورزشگاه شهرقدس برگزار می‌شود و آبی‌ها امیدوار هستند تا با پیروزی در این دیدار، شیرینی خوبی به هواداران خود بدهند.

الغرافه با هدایت پدرو مارتینز پرتغالی در 3 دیدار نخست در لیگ ستارگان قطر 4 امتیاز کسب کرده و در رده پنجم جدول 12 تیمی قرار دارد. این تیم در دیدار نخست مقابل الخور در حالی به تساوی صفر - صفر رضایت داد که لیاقت پیروزی در این مسابقه را داشت. 

یاران خوسلو در آن مسابقه 15 شوت به سمت دروازه زدند و دو بارهم توپ‌شان به تیرک دروازه تیم میزبان اصابت کرد اما به گل نرسیدند. 

الغرافه در مسابقه دوم نیز در دیداری خارج از خانه رو در روی الاهلی یک بر صفر شکست خورد تا شروع بدی در آغاز لیگ داشته باشد. برای الاهلی، سکو روی پاس دراکسلر گلزنی کرد تا الغرافه شکست را بپذیرد. عملکرد خوب شاگردان پدرو مقابل الریان بود. آنها در حالی که یک بر صفر عقب بودند اما با درخشش کومان رومانیایی به برد دو بر یک رسیدند و 3 امتیاز بازی خانگی را کسب کردند. 

میانگین سنی الغرافه در رقابت‌های لیگ ستارگان قطر 28 سال بوده است. این تیم در ترانسفر مارکت 27 میلیون یورو ارزش گذاری شده و با ارزش‌ترین بازیکن این تیم نیز کومان 26 ساله است که 7 میلیون قیمت خورده است و یکی از ستارگان این تیم محسوب می‌شود. این بازیکن سابقه بازی در تیم اف سی بی رومانی را دارد و در الغرافه نیز مقابل الریان قطر دبل کرد.

به جزو کومان، خوسلو نیز از الغرافه به تیم ملی اسپانیا دعوت شد و فرجانی ساسی نیز برای تیم ملی تونس بازی می‌کند. الغرافه 4 روز دیگر در رقابت‌های جام حذفی به مصاف الوکره می‌رود و سپس با استقلال دیدار می‌کند.

در پایان می‌توان گفت الغرافه میانگین سنی بالایی دارد و تیم پیری محسوب می‌شود اما بازیکنان بین المللی و خطرناکی دارد که از تک موقعیت‌ها استفاده می‌کنند و شاگردان نکونام باید مراقب آنها باشند.

۸۸۱۳