عکس؛ بیرون رفتن کاسمیرو از اولدترافورد پس از تعویض مقابل لیورپول

عکس؛ بیرون رفتن کاسمیرو از اولدترافورد پس از تعویض مقابل لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که کارلوس هنریکه کاسمیرو هافبک دفاعی منچستر یونایتد خودش هم از عملکردی که مقابل لیورپول داشته است، بسیار ناراحت و ناراضی بوده است.

به گزارش فوتبالی ، لیورپول موفق شد در هفته سوم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، در ورزشگاه خانگی منچستر یونایتد، شیاطین سرخ را با نتیجه سه بر صفر شکست بدهد و تحقیر کند. در این بازی دو گل اول لیورپول را لوییز دیاز روی پاس های محمد صلاح به ثمر رساند. روی هر دو گل کاسمیرو مقصر بود و توپ لو دادن های او موجب گل خوردن منچستر یونایتد شد.

اریک تن هاگ در بین دو نیمه دست به تعویض کاسمیرو زد و این بازیکن را بیرون آورد و به جای او توبی کولیر بازیکن بیست ساله را به میدان فرستاد. کاسمیرو پس از این تعویض به طول کامل ورزشگاه اولدترافورد را ترک کرده است و برای ادامه بازی درون ورزشگاه و روی نیمکت حضور نداشته است. در حقیقت به نظر می رسد که شرایطی رقم خورده که برای کاسمیرو قابل تحمل نبوده است و او تصمیم گرفته است که پس از تعویض شدن به طور کامل ورزشگاه را ترک کند.

کاسمیرو در رئال مادرید پنج بار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد اما حالا در منچستر یونایتد اصلا اوضاع خوبی ندارد.

1471