صحبت‌های سرمربی منچستریونایتد پس از شکست تحقیرآمیز مقابل لیورپول

صحبت‌های سرمربی منچستریونایتد پس از شکست تحقیرآمیز مقابل لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - اریک تن هاگ سرمربی منچستریونایتد معتقد است اشتباهات فردی باعث شد تا آن ها به لیورپول ببازند. 

به گزارش فوتبالی، امروز یک روز فوق العاده بد برای منچستریونایتد بود، چون آن ها با نتیجه سه بر صفر مقابل لیورپول، رقیب دیرینه خود باختند تا در 3 هفته ابتدایی، 2 شکست تلخ تجربه کنند. لوئیز دیاز (2 بار) و محمد صلاح گلزنان لیورپول در این بازی بودند و می توان گفت که هر 3 گل لیورپول روی اشتباهات کاسمیرو و کوبی ماینو به ثمر رسید. 

تن هاگ پس از پایان بازی گفت: "کاملاً ساده است. ما در جریان بازی بودیم و همه چیز تا 30 دقیقه اول برابر بود، سپس دو اشتباه بزرگ مرتکب شدیم و لیورپول نهایت بهره را برد. آن ها در محوطه جریمه خیلی قاطع بودند. وقتی 2-0 از لیورپول عقب افتادیم، تصمیم گرفتم تغییری ایجاد کنم. می خواستیم یک گل بزنیم و جاشوا زیرکزی می توانست این کار را انجام دهد، سپس یک اشتباه دیگر مرتکب شدیم و صلاح گل سوم را زد. من به لیورپول بابت این بازی تبریک می گویم."

"کاسمیرو؟ او شخصیت بسیار بزرگی در تیم دارد. ما خاطرات بسیار خوبی از او دارد. مطمئن هستم او به دوران اوجش باز می گردد. اشتباهات بخشی از فوتبال هستند. ما هم مثل لیورپول بازیکنان باکیفیتی داریم. باید پیشرفت کنیم. من آمار را نگاه کردم و فرق چندانی با لیورپول نداشتیم."

4416