عکس؛ چهره درهم اریک تن هاگ وقتی که تیمش گل سوم را از لیورپول خورد

عکس؛ چهره درهم اریک تن هاگ وقتی که تیمش گل سوم را از لیورپول خورد

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد شکست خانگی سنگینی را مقابل لیورپول متحمل شد و حالا دوباره انتقاد ها از اریک تن هاگ به اوج خودش رسیده است.

به گزارش فوتبالی ، در هفته سوم از فصل جدید رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد و لیورپول در ورزشگاه اولدترافورد شهر منچستر به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی لیورپول موفق شد با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد. این باخت، دومین باخت پیاپی منچستر یونایتد در این فصل است.

در دقیقه 56 بازی بود که محمد صلاح روی پاس دومینیک شوبوسلای موفق شد گل سوم را برای لیورپول به ثمر برساند و به این ترتیب لیورپولی ها تیر خلاص را بر منچستر یونایتد زدند. در آن لحظه دوربین های تلویزیونی چهره اریک تن هاگ را به نمایش در آوردند و مشخص بود که تن هاگ از این وضعیت بسیار ناراحت و عصبانی است چرا که چهره درهمی داشت.

حالا فیفادی شروع می شود و باید دید که پس از فیفادی شرایط برای تیم تن هاگ به چه شکل پیش می رود. شاید اگر تیم او در فصل گذشته قهرمان جام حذفی انگلیس نمی شد، اریک تن هاگ از کار برکنار می شد اما او همچنان سرمربی منچستر یونایتد است و باز هم نتایج ضعیفی در لیگ برتر انگلیس می گیرد.

1471