مدیران منچستریونایتد همچنان از اریک تن هاگ حمایت می‌کنند

مدیران منچستریونایتد همچنان از اریک تن هاگ حمایت می‌کنند

پایگاه خبری فوتبالی- با این‌که منچستریونایتد فصل را به شکل نامناسبی آغاز کرده و در همان 3 هفته ابتدایی، دو مرتبه طعم شکست را چشیده، اما مدیران این باشگاه همچنان به سرمربی هلندی تیمشان امیدوار هستند و از او حمایت می‌کنند.

به گزارش فوتبالی، در فصل گذشته تغییرات زیادی در کادر مدیریتی منچستریونایتد به وجود آمد. پس از آن‌که گروه مدیریتی اینئوس با مدیریت رتکلیف 25 درصد از سهام این باشگاه را خریداری کرد و کنترل وضعیت نقل و انتقالاتی باشگاه را بر عهده گرفت، سعی کرد تا در گام اول سلسله مراتب مدیریتی باشگاه را سازماندهی کند. او دو تن از مدیران موفق لیگ برتر انگلیس را استخدام کرد.

عمر برادا که در منچسترسیتی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و توانست یک تیم مدعی و آماده برای آبی‌هاش شهر منچستر تهیه کند، به عنوان مدیر اجرایی باشگاه منچستریونایتد به خدمت گرفته شد. همچنین دن اشورث، مدیر ورزشی موفق باشگاه نیوکاسل هم پس از کش و قوس‌های فراوان سرانجام با منچستریونایتد قرارداد امضا کرد تا یک تیم مدیریتی جدید در نقل و انتقالات تیم دخالت داشته باشند.

اما تا به اینجای فصل عملکرد منچستریونایتد باب میل هواداران نبوده است. اما عمر برادا اعتقاد دارد که می‌تواند این تیم را دوباره به اوج برگرداند. او در این باره گفت: "هدف ما بازگرداندن باشگاه به جمع تیم‌های قدرتمند در اروپا است. ما تیم خود را با خرید پنج بازیکن به خوبی تقویت کردیم و در حال حاضر از سرمربی تیم، یعنی اریک تن هاگ حمایت می‌کنیم."

مدیران منچستریونایتد در هفته‌های اخیر نیز از تن هاگ حمایت کرده بودند.

1428