بازیکنی که نشان داد بارسلونا نیازی به خرید نیکو ویلیامز ندارد

بازیکنی که نشان داد بارسلونا نیازی به خرید نیکو ویلیامز ندارد

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از بازیکنانی که بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به دنبال جذب او بود، نیکو ویلیامز بود که در نهایت این انتقال رخ نداد و نیکو ویلیامز در اتلتیک بیلبائو ماندگار شد.

به گزارش فوتبالی ، شب گذشته در هفته چهارم از رقابت های لالیگای اسپانیا، بارسلونا موفق شد با نتیجه هفت بر صفر رئال وایادولید را شکست بدهد. در این بازی رافینیا ستاره آبی و اناری پوشان بود و موفق شد سه گل به ثمر برساند و هت تریک کند.

رافینیا پس از بازی گفت:" این بازی ها نشان داده است که بارسلونا نیازی به خرید بازیکن دیگری ندارد. " در حقیقت به نظر می رسد که منظور رافینیا این بوده است که بارسلونا نیازی به جذب نیکو ویلیامز ندارد چرا که نیکو ویلیامز هم مثل رافینیا یک وینگر است و حالا رافینیا به بهترین نحود ممکن وظیفه خود را در بارسا انجام می دهد.

البته باید دید که رافینیا تا چه زمانی می تواند این فرم خوب خود را حفظ کند. در فصل گذشته هم رافینیا در مقطعی عملکرد بسیار خوبی داشت اما دچار افت هم شد و انتقاد های زیادی علیه او مطرح شد. به نظر می رسد که اخبار نقل و انتقالات تابستانی و تمایل بارسلونا به نیکو ویلیامز موجب شده است تا رافینیا به خودش بیاید و عملکردش را بهبود بدهد.

1471