خبر ویژه/ «گابریل پین» هم در کادر مجیدی است؛ استقلال باز هم ایتالیایی می شود!

خبر ویژه/ «گابریل پین» هم در کادر مجیدی است؛ استقلال باز هم ایتالیایی می شود!

پایگاه خبری فوتبالی- در  حالی که رسانه رسمی باشگاه استقلال نسبت به خبر برکناری نکونام توسط هلدینگ خلیج فارس سکوت اختیار کرده و این سکوت می تواند نشان دهنده تایید خبر باشد، با توجه به «شیشه‌ای بودن اتاق فوتبال ایران» که خبرها در آن برای زمان زیادی پنهان نمی‌ماند، هر ساعت جزییات بیشتری از توافق فرهاد مجیدی با مدیران هلدینگ خلیج فارس منتشر می‌شود.

به گزارش فوتبالی، بامداد امروز «فوتبالی» در خبری رسمی اعلام کرد که باشگاه استقلال تصمیم گرفته است با جواد نکونام قطع همکاری و فرهاد مجیدی را به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی کند.

پیش از این گفته می‌شد گزینه‌های اصلی استقلال مربیان خارجی مثل آندره‌آ استراماچونی و ریکاردو ساپینتو هستند اما مساله این است که باشگاه استقلال به دلیل رسیدن به سقف بودجه امکان جذب مربیان خارجی را ندارد. به همین دلیل مدیران هلدینگ ناچار شدند به سراغ گزینه‌های ایرانی بروند. تنها گزینه ایرانی که از اقبال عمومی برخوردار است و امتحانش را پس داده است فرهاد مجیدی است.

اما نکته این است که شنیده شده هلدینگ از فرهاد یک خواسته مهم داشته که فرهاد قول داده این خواسته را برآورده کند. مدیران هلدینگ از مجیدی پرسیده‌اند که آیا می‌تواند استقلال را در این فصل قهرمان کند یا نه. او هم در پاسخ گفته به شرط فراهم شدن زیرساخت های لازم با مهره‌هایی که در این فصل جذب شده‌اند می‌تواند با استقلال قهرمان لیگ برتر شود. شاید مهم ترین بحث که به نظر حل هم شده بحث مدت زمان قرارداد است. هلدینگ قرارداد طولانی مدت می خواهد و شاید فرهاد مجیدی خواهان یک قرارداد پلکانی به شرط تمدید باشد. 

دیروز فرهاد مجیدی در صفحه شخصی خودش یک پست منتشر کرد که در آن تصویری از خودش در کنار گابریل پین دستیار ایتالیایی‌اش به چشم می‌خورد. انتشار این پست در روزهایی که جواد نکونام به خاطر نتایج ضعیف با استقلال به شدت تحت فشار است معنی‌دار بود. اگر فرهاد استوری می گذاشت می شد استوری را مرور خاطرات تلقی کرد اما وقتی او پست گذاشت و این پست تصویری از خودش و گابریل پین بود نشان داد که مذاکرات جدی بوده است و مجیدی می خواهد در دور جدید حضورش در باشگاه استقلال همچنان با گابریل پین ایتالیایی همکاری کند. پین سابقه کار در باشگاه های لاتزیو، رم، پارما، فیورنتینا، گالاتاسرای، جنوا، والنسیا، النصر امارات و تیم ملی ایتالیا را دارد. 
از طرفی چند ساعت بعد هم فرزاد مجیدی برادر فرهاد یک پست با تصویری از خودش منتشر کرد که زیر آن نوشته بود: «منتظر به دست آمدن فرصت‌ها نمانیم. خودمان آن‌ها را خلق کنیم.» در پایان این پست هم او هشتگ‌هایی مثل ایران، ایرانی، استقلال و موفقیت را استفاده کرد.

توالی این اتفاقات نشان می‌داد خبر بزرگی در راه است. ظاهرا مدیران هلدینگ نمی‌خواهند روند نامطلوب استقلال در بازی‌های حساس پیش رو مثل بازی با الغرافه در لیگ نخبگان و پرسپولیس در لیگ برتر ادامه پیدا کند و این مساله را به خود نکونام هم اعلام کرده‌‌اند و پیش بینی می کنند که نکونام قبل از برکناری استعفا دهد. اما اگر این اتفاق نیفتد خبر برکناری او به زودی اعلام خواهد شد. 

نکته دیگر این است که گابریل پین هم مثل سابق در کنار فرهاد مجیدی خواهد بود و این هم برای هوداران استقلال خبر خوشحال کننده‌ای است. پین در دوره قبلی هم که دستیار فرهاد در استقلال بود نقش تاثیرگذاری در موفقیت‌های استقلال داشت و خیلی‌ها عملکرد فوق‌‌العاده دفاعی استقلال در آن فصل و قهرمانی بدون شکست این تیم را مدیون ایده‌های پین می‌دانند. باید دید دیگر اعضای کادری که باعث قهرمانی بدون باخت استقلال شد در این دوره هم با فرهاد مجیدی همکاری می کنند یا نه.

این کادر و این ترکیب در کنار محبوبیت فوق‌العاده مجیدی از همین حالا با استقبال فوق العاده هواداران استقلال مواجه شده و آنها منتظرند هر چه سریع‌تر این خبر اعلام شود. آنها با ساخت و انتشار کلیپ هایی با عکس ها و فیلم های مجیدی برای آمدن او لحظه شماری می کنند.

1359