پایان همکاری غیرمنتظره استقلال و رایتل؛ اسپانسر جدید از راه می‌رسد؟

پایان همکاری غیرمنتظره استقلال و رایتل؛ اسپانسر جدید از راه می‌رسد؟

پایگاه خبری فوتبالی- استقلال در لیگ بیست‌وچهارم دیگر با اسپانسر فصل گذشته خود همکاری نمی‌کند.

به گزارش فوتبالی، باشگاه استقلال در تاریخ یک مهر 1402 و در دوران مدیرعاملی علی خطیر، به‌شکل رسمی اعلام کرد با شرکت رایتل قرارداد اسپانسرینگ امضا کرده است. این قرارداد به‌مدت 3 سال اعتبار داشت اما حالا و در فصل جدید ظاهرا خبر آمده که دیگر خبری از رایتل نخواهد بود.

 آبی‌ها در همان موقع جزییات قرارداد با رایتل را روی سامانه کدال بارگذاری کردند.

مبلغ این قرارداد 90 میلیارد تومان بود اما نکته این است که این مبلغ، کفِ رقمی است که رایتل باید برای این فصل به باشگاه استقلال می‌داد.

سقف قرارداد و درآمد استقلال در آن قرارداد مشخص نبود و این مبلغ بستگی به استقبال طرفداران استقلال از خدمات شرکت رایتل داشت، به هر روی رایتل باید حداقل 90 میلیارد تومان در مجموع به استقلال پرداخت می‌کرد.

استقلال در فصل گذشته تا هفته چهارم اسپانسر نداشت و سپس قرارداد با رایتل امضا شد اما حالا و در فصل جدید، روی پیراهن آبی‌ها نام هلدینگ خلیج فارس دیده می‌شود و دیگر خبری از رایتل نیست. ظاهرا باشگاه استقلال و شرکت رایتل طی توافقی دوطرفه قرارداد را فسخ کرده‌اند و دیگر خبری از حمایت این اپراتور تلفن همراه نخواهد بود. 

با حضور هلدینگ خلیج فارس، بودن یا نبودن اسپانسر ضرر زیادی به استقلال وارد نمی‌کند اما به هر روی استقلال می توانست روی ۹۰ تا ۱۰۰ میلیارد تومان این فصل هم حساب کند.

۵۷۹۳