مقصد جدید هوملس مشخص شد؟

مقصد جدید هوملس مشخص شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - متس هوملس مدافع باتجربه آلمانی ممکن است که جای کریس اسمالینگ را در رم بگیرد چرا که مدافع سابق منچستریونایتد می خواهد به عربستان برود. 

به گزارش فوتبالی، هوملس که در پایان فصل گذشته از دورتموند جدا شد، در طول تابستان با باشگاه های مختلفی مذاکره کرد و برایتون و وستهام به صورت جدی شرایط جذب او را زیر نظر داشتند. این مدافع، بازیکن آزاد محسوب می شود و حتی با این که پنجره نقل و انتقالات بسته شده، می تواند با تیم بعدی خود قرارداد ببندد.

ملی پوش آلمانی ممکن است که راهی رم شود چرا که جالوروسی ها به دنبال خرید او هستند. رم در نظر دارد که خرید ماریو هرموسو مدافع اسپانیایی را نهایی کند و در کنارش قصد دارند که هوملس را هم به خدمت بگیرند چرا که اسمالینگ در راه انتقال به لیگ عربستان قرار دارد. بدین ترتیب خیال ده روسی نیز از فاز دفاعی تیمش راحت خواهد شد.

دنیله ده روسی سرمربی رم در مورد مشکلات دفاعی تیمش گفته بود:"آمار کلی مثبت است. شرایط دفاعی را ارزیابی خواهیم کرد و قطعا در تیم، کیفیت وجود دارد. از جذب کونه و سائلماکرز خوشحال هستم و هر دا دوست دارم. بازیکنی نظیر کونه را در ترکیب کم داشتیم اما در خط دفاعی با کمبود بازیکن مواجه هستیم."

رم هنوز نتوانسته در این فصل در لیگ ایتالیا پیروز شود و یکشنبه شب در تورین به مصاف یوونتوس می رود.

4125