متس هوملس گزینه جدی تقویت خط دفاعی تیم ژابی آلونسو خواهد بود

متس هوملس گزینه جدی تقویت خط دفاعی تیم ژابی آلونسو خواهد بود

پایگاه خبری فوتبالی- پروسه انتقال متس هوملس از دورتموند به قهرمان فصل گذشته بوندسلیگا هرروز جدی تر دنبال می شود.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه بیلد آلمان متس هوملس اخیرا در بایرلورکوزن به عنوان یک جایگزین بالقوه برای جاناتان تاه بازیکن جدایی طلب تیم ژابی آلونسو که قصد حضور در بایرن مونیخ را دارد در پست دفاع مرکزی مورد بحث قرار گرفته است و این بازیکن باتجربه که سابقه بازی برای بایرن مونیخ را هم در کارنامه شاید در تیم بایرلورکوزن به ژابی آلونسو ملحق شود.

البته هوملس تنها گزینه تیم بایرلورکوزن نیست زیرا کادر فنی این تیم در حال بررسی گزینه های بیشتری است. نه تنها متس هوملس بلکه نام دیگری که در فهرست نهایی قرار دارد که ریکاردو کالافیوری از بولونیا است. والدمار آنتون مدافع ملی پوش باشگاه اشتوتگارت تصمیم گرفت به بورسیا دورتموند بپیوندد و جاناتان تاه می خواهد به بایرن مونیخ ملحق شود و اودیلون کوسونو با پیشنهاداتی از سوی باشگاه های لیگ برتر انگلیس روبرو است بنابراین بایرلورکوزن شروع به بررسی گزینه های بالقوه بازار نقل و انتقالات تابستانی کرده است.

البته تیم ژابی آلونسو در حال حاضر و در پست دفاع میانی ادموند تاپسوبا و پیرو هینکاپیه را در اختیار دارد و یک مدافع جوان را هم به تازگی جذب کرده اما همچنان به دنبال تقویت این پست در تیم خود خواهد بود.

۱۰۰۹