شرایط وخیم استقلال در خط دفاعی؛ تا پایان فصل 40 گل می‌خورد؟

شرایط وخیم استقلال در خط دفاعی؛ تا پایان فصل 40 گل می‌خورد؟

پایگاه خبری فوتبالی- عملکرد خط دفاع و دروازه استقلال برعکس فصل گذشته، فاجعه‌بار بوده و آن‌ها در 3 هفته گذشته موفق به ثبت کلین شیت نشده‌اند! 

به گزارش فوتبالی، برترین خط دفاع و دروازه‌بان صاحب دستکش طلای لیگ بیست و سوم، این روزها و پس از گذشت 3 هفته از لیگ بیست و چهارم، اصلا شرایط خوبی را پشت سر نمی‌گذارند. به طوری که آن‌ها در این سه بازی، هرگز موفق به ثبت کلین شیت نشده‌اند و با 4 گل خورده، پس از چادرملو اردکان با 7 گل خورده و هوادار تهران با 5 گل خورده، سومین خط دفاع ضعیف لیگ را تا اینجای کار به نام خودشان ثبت کرده‌اند.  

استقلال فصل پیش به عنوان نایب قهرمانی رسید که این عنوان را تا حدود زیادی مدیون عملکرد فوق‌العاده درخشان خط دفاعی خودش بود که تنها 15 گل خورده را به ثبت رساند. همچنین عملکرد سید حسین حسینی در خط دروازه و ثبت 18 کلین شیت در 30 مسابقه از لیگ بیست و سوم، باعث شد آن‌ها تا لحظه آخر به کسب عنوان قهرمانی امیدوار بمانند و تنها به واسطه یک امتیاز اختلاف با رقیب دیرینه خود یعنی پرسپولیس، جام را از دست بدهند.  

استقلال لیگ بیست و سوم در همین بازه زمانی، موفق به ثبت دو کلین شیت و تنها یک گل خورده شده بود و در 3 بازی ابتدایی 6 امتیاز کسب کرده بود اما نقطه قوت آن‌ها، حالا تبدیل به پاشنه آشیل شده است به طوری که در سه هفته ابتدایی آن‌ها موفق به کسب فقط 4 امتیاز شده و 4 بار دروازه خود را باز شده دیده‌اند و اگر به همین روند تا پایان فصل ادامه دهند تعداد گل خورده آن‌ها در انتهای فصل به 40 می‌رسد! عددی فاجعه‌بار که پیش بینی آن، مدیران هلدینگ خلیج فارس را بر آن داشت تا به نکونام اولتیماتوم بدهند و تا هفته دهم لیگ برتر منتظر درخشش تیمش بمانند و اگر به حد مطلوب مشخص شده نرسد نکونام باید استقلال را ترک کند.

7899