عصبانیت تی‌تی‌ها؛ چرا حسین‌زاده ملی‌پوش نشد!؟

عصبانیت تی‌تی‌ها؛ چرا حسین‌زاده ملی‌پوش نشد!؟

پایگاه خبری فوتبالی - امیرحسین حسین‌زاده با وجود درخشش در سه هفته اخیر لیگ برتر، به تیم ملی دعوت نشده است.

به گزارش فوتبالی، تراکتور این فصل یکی از فعال ترین تیم های نقل و انتقالات تابستانی بوده و پای ستاره های بزرگی را به تبریز باز کرده اما درخشان ترین ستاره این تیم در سه بازی اخیر لیگ برتر، بازیکنی است که دومین فصل حضورش را در جمع پرشورها سپری می‌کند.

امیرحسین حسین‌زاده که فصل گذشته حضورش در تراکتور یک بمب نقل و انتقالاتی محسوب می‌شد، در دومین سال حضورش در تبریز و زیر نظر دراگان اسکوچیچ شرایط بسیار خوبی داشته و توانسته بهترین بازیکن سرمربی کروات در این سه دیدار باشد.

حسین‌زاده در بازی اول تراکتور مقابل مس رفسنجان زننده اولین گل فصل تی‌تی‌ها بود، در بازی با پرسپولیس دو موقعیت بسیار خوب گلزنی داشت که با بدشانسی از دست رفت و در بازی با هوادار هم همه کار کرد و علاوه بر زدن دو گل، در دو گل دیگر هم تیمی هایش هم تاثیر مستقیم داشت.

همین درخشش باعث شده تا بازیکن سابق استقلال در تبریز محبوبیت زیادی کسب کند و حالا با انتشار لیست تیم ملی، تی‌تی‌ها بابت عدم دعوت این بازیکن توسط کادرفنی تیم ملی معترض باشند و در فضای مجازی هواداری تراکتور شاهد عصبانیت زیادی بابت عدم حضور آقای گل کنونی لیگ برتر در جمع یوزهای ملی پوش هستیم!

هوادارانی که معتقدند اگر امیر قلعه نویی و دستیارانش به لیگ برتر توجه داشتند، به هیچ وجه نباید از نام حسین‌زاده گذر می‌کردند و در کنار این ناراحتی به برخی انتخاب های تیم ملی هم خرده می‌گیرند!

باید منتظر ماند و دید حسین‌زاده که خود هم در گفت‌وگوی اخیرش در میکسدزون ورزشگاه شهدای شهر قدس تهران، بابت حضور در تیم ملی ابراز تمایل کرده بود، خواهد توانست با استمرار عملکرد خوبش چشم قلعه نویی در لیست بعدی را بگیرد یا نه.

1997