ترس بزرگ پورحمیدی از حضور بیرانوند به وقوع پیوست!

ترس بزرگ پورحمیدی از حضور بیرانوند به وقوع پیوست!

پایگاه خبری فوتبالی - ترس بزرگ حسین پورحمیدی از حضور علیرضا بیرانوند در تراکتور به وقوع پیوست و این دروازه‌بان به تیم ملی دعوت نشد.

به گزارش فوتبالی، لیست تیم ملی برای انجام دو بازی در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ بلافاصله پس از اتمام بازی های دیشب  لیگ برتر منتشر شد و چهار دروازه‌بان یعنی علیرضا بیرانوند، سید پیام نیازمند، سید حسین حسینی و آرشا شکوری توسط کادرفنی تیم ملی به اردو یوزهای ایرانی دعوت شدند.

اما با دعوت از این چهار سنگربان لیگ برتری، ترس بزرگ حسین پورحمیدی بالاخره به وقوع پیوست. دروازه‌بانی که دو فصل قبل در آلومینیوم اراک عملکرد بسیار درخشانی داشت و فصل گذشته هم در تراکتور توانست عنوان برترین دروازه‌بان لیگ را در کنار کاپیتان استقلال کسب کند اما مدیران تبریزی سراغ علیرضا بیرانوند رفتند و پای سنگربان شماره یک تیم ملی را به این تیم باز کردند.

پس از این اتفاق پورحمیدی به هر دری زد تا از تراکتور جدا شود! این بازیکن اردوی ابتدایی تیمش در تبریز را شرکت نکرد و حتی در اردوی پیش فصل ترکیه هم به صورت کامل حضور نداشت. پورحمیدی که قصد جدایی قطعی کرده بود، راضی به جدایی قرضی هم شد اما مدیران تراکتور به این بازیکن که دو سال از قراردادش باقی مانده، پیشنهاد تمدید و جدایی قرضی دادند که در نهایت سنگربان خوزستانی تصمیم به ماندگاری گرفت.

البته که قابل پیش بینی بود که پورحمیدی با حضور علیرضا بیرانوند تبدیل به دروازه‌بان دوم تی‌تی‌ها خواهد شد و همین اتفاق هم افتاد تا تنها بازیکن فصل گذشته کل لیگ برتر که تمامی دقایق را به میدان رفته بود، در سه مسابقه اخیر تراکتور یک دقیقه هم بازی نکرده باشد!

در نهایت هم ترس بزرگ پورحمیدی از بازی نکردن به وقوع پیوست و وی از لیست تیم ملی خط خورد تا اوضاع پورحمیدی پس از سپری کردن دو فصل درخشان در آلومینیوم و تراکتور، امسال چندان تعریفی نداشته باشد!

1997