در فاصله یکساعت تا پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی؛ احتمال باقی ماندن اوسیمن در ناپولی قوت گرفت

در فاصله یکساعت تا پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی؛ احتمال باقی ماندن اوسیمن در ناپولی قوت گرفت

پایگاه خبری فوتبالی- پس از کش و قوس های فراوان به نظر می رسد انتقال ویکتور اوسیمن به تیم های دیگر منتفی شده است هرچند هنوز هیچ چیز قطعی نیست.

به گزارش فوتبالی،‌ مطابق خبر فابریک هاوکینز از رادیو مونته کارلو شرایط ویکتور‌ اوسیمن مثل قبل است و این بازیکن در ناپولی باقی خواهد ماند. در ساعات گذشته هیچ پیشنهاد جدیدی برای این بازیکن وجود نداشت و این بازیکن به ماندن در ناپولی نزدیک تر شد. در همین رابطه اسکای اسپورت هم مدعی شده بود چلسی همچنان منتظر تصمیم نهایی ویکتور اوسیمن هست اگر چه تنها کمی بیشتر از یک ساعت به پایان نقل و انتقالات زمان باقیمانده است.

به نظر می رسد در سال های اخیر در فصل نقل و انتقالات هیچ انتقالی به اندازه داستان جدایی ویکتور اوسیمن از ناپولی نبوده است و هیچ کس نمی داند در ساعت پایانی فصل نقل و انتقالات تابستانی اروپا برای ویکتور اوسیمن چه اتفاقی خواهد افتاد، حتی خود این بازیکن! در حال حاضر احتمال ماندن اوسیمن در ناپولی و عدم انتقال به هیچ باشگاهی یک احتمال جدی است و در صورت ادامه حضور در ناپولی این مهاجم نیجریه ای از این تیم کنار گذاشته خواهد شد. به نظر می رسد در ساعات پایانی فصل نقل و انتقالات تابستانی اروپا این بازیکن بالاخره وضعیت خود را با تیم ایتالیایی مشخص خواهد کرد. اوسیمن حقوق ۲۵۰ هزار پوند در هفته می خواهد و چلسی فقط ۱۳۰ هزار پوند پیشنهاد داده که فراتر از دستمزد کول پالمر و مویسس کایسدو است.


۱۰۰۹