بازگشت سیدحسین حسینی به لیست قلعه‌نویی

بازگشت سیدحسین حسینی به لیست قلعه‌نویی

پایگاه خبری فوتبالی- لیست تیم ملی ایران برای فیفادی پیش رو اعلام شد و نام سیدحسین حسینی در آن به چشم می‌خورد.

به گزارش فوتبالی، سیدحسین حسینی پس از ماه‌ها دوری از اردوی تیم ملی قرار است بار دیگر پیراهن ایران را به تن کند.

تیم ملی ایران چندماه پیش در چارچوب مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ برابر هنگ‌کنگ قرار گرفت و با نتیجه چهار بر دو پیروز شد.

پیام نیازمند در آن دیدار دروازه‌بان ایران بود و بسیاری انتظار عملکرد بهتری را از سوی او داشتند اما نیازمند موفق به ثبت کلین‌شیت نشد.

از قبل توافق شده بود که علیرضا بیرانوند در دیدار با هنگ‌کنگ استراحت کند و برای همین همه نگاه‌ها به سیدحسین حسینی بود اما این دروازه‌بان در کمال ناباوری به تیم ملی دعوت نشد.

برخی رسانه ها پس از عدم دعوت سیدحسین حسینی در‌ گزارشی از دلیل این اتفاق پرده برداشتند و نوشتند: “شایعه شده یکی از دلایلی که سیدحسین در این اردو به تیم ملی دعوت نشده اتفاقی است که در انتهای بازی آلومینیوم با استقلال در اراک رخ داده است؛ جایی که جیمی‌جامپ خانمی از روی سکوها به زمین مسابقه آمد. اگرچه واکنشی نسبت به این شایعه تا به الان صورت نگرفته ولی به نظر می‌رسید به غیر از این مورد، برخوردهای صورت‌گرفته بین برخی اعضای تیم استقلال با تعدادی از نیروهای انتظامی حاضر در آن صحنه هم مزید بر علت شده تا حداقل برای یک جلسه تنبیه هم که شده سیدحسین حسینی از تیم ملی فوتبال ایران دور بماند”.

صحبت‌های امیر قلعه‌نویی‌ در مورد سیدحسین حسینی باعث شد به شایعات دامن زده شود. سرمربی تیم ملی در مورد عدم دعوت سیدحسین در مصاحبه‌ای تاکید کرد: “ان‌شاءالله در اردوهای بعد حتما دعوت خواهد شد. او جزء دروازه‌بان‌های خوب بوده است. امیدواریم این روند برای سید حسینی ادامه داشته باشد. من ۱۲ سال از استقلال دورم ولی هنوز یادگاری من هست. سید حسینی هم بازیکن خوبی است اما ما احساس کردیم که شب بازی با پیکان شرایط روحی روانی خوبی نداشته و بچه‌ها هم با او صحبت کردند و مشکلی ندارد. ما دوست داشتیم در این اردو باشد ولی یک‌سری مسائل جزئی بود که قابل حل است. آقای حسینی هم مشکل آن‌چنانی ندارد و می‌توانست در این اردو هم باشد و یک‌سری مسائل جزئی داشت”.

کار تا جایی پیش رفت که برخی گمان می‌کردند سیدحسین ممکن است از استقلال هم کنار گذاشته می‌شود. در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه، بازار شایعات هم داغ بود و موضوع جدایی سیدحسین حسینی از استقلال بابت عدم صدور مجوز کار مطرح شده بود اما کاپیتان آبی‌ها جایی نرفت و در هر سه بازی ابتدایی لیگ بیست‌وچهارم‌ درون دروازه استقلال قرار گرفته است.

البته رسانه رسمی استقلال و مخصوصا شخص جواد نکونام باعث شدند فضا برای سیدحسین حسینی کمی ملتهب شود. جواد نکونام در مورد جذب دروازه‌بان بوسنیایی سیاست سکوت را در پیش گرفت و در‌ ادامه رسانه رسمی باشگاه استقلال تولد کاپیتان خود را تبریک نگفت درحالی که تبریک تولد بازیکنان از سوی رسانه رسمی باشگاه‌های مختلف یک موضوع عادی است.

به هر روی حسینی با پشت سر گذاشتن تمام حواشی اکنون در لیست تیم ملی برای فیفادی پیشرو حضور دارد و کنار علیرضا بیرانوند، پیام نیازمند و آرشا شکوری باید زیر نظر امیر قلعه‌نویی‌ کار خود را دنبال کند.

۵۷۹۳