مدافع راست نیمکت‌نشین جانشین رضاییان در تیم ملی!

مدافع راست نیمکت‌نشین جانشین رضاییان در تیم ملی!

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع راست استقلال درحالی به تیم ملی دعوت نشده که بازیکن نیمکت‌نشین سپاهان جانشین او در تیم ملی است.

به گزارش فوتبالی، یکی از مهمترین نکات لیست جدید تیم ملی، غیبت مجدد رامین رضاییان در بین نفرات منتخب امیر قلعه‌نویی است.

قلعه‌نویی برای پست دفاع راست 2 مدافع باشگاه سپاهان یعنی آریا یوسفی و صالح حردانی را دعوت کرد که هر 2 از بازیکنان جوان فوتبال ایران محسوب می‌شوند اما حردانی برخلاف یوسفی در 2 بازی گذشته سپاهان به صورت بازیکن ثابت بازی نکرده و جمع دقایق بازی او مقابل تیم های خیبر خرم آباد و شمس آذر قزوین 50 دقیقه بوده است.

از سوی دیگر رامین رضاییان در بازی های اخیر استقلال به صورت کامل بازی کرد و در هفته اول مقابل شمس آذر، پاس گل داد و مقابل ملوان هم 2 بار از روی نقطه پنالتی گل زد تا هم آقای گل استقلالی‌ها باشد هم یکی از آقایان گل لیگ بیست و چهارم.

رضاییان که خیلی زود تبدیل به تاثیرگذارترین بازیکن استقلال در فصل جدید شده، همواره پای ثابت اردوهای تیم ملی بود اما امیرقلعه‌نویی برای 2 دیدار مقابل قرقیزستان و امارات، این بازیکن را به تیم ملی دعوت نکرده است.

این برای دومین اردوی متوالی است که قلعه‌نویی ترجیح داده از کنار نام رضاییان عبور کند و این بازیکن، برای بازی با هنگ‌کنگ و ازبکستان هم به تیم ملی دعوت نشده بود.

۸۸۱۳